مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت حداقل 3 قطار 7 واگنه درون‌شهری وارد خطوط مترو می‌شود، گفت: اولویت نخست ما پس از ورود واگن‌های جدید مترو این است که خدمات‌رسانی در خط 4 مترو را از میدان انقلاب تا میدان آزادی تمام وقت کنیم.

جعفر ربیعی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر خدمات رسانی در ایستگاه‌های جدید خط 4 مترو تنها 2 ساعت در روز (از ساعت 11 تا 13) است که با ورود واگن‌های جدید، تمام وقت کردن خدمات‌رسانی در این ایستگاه‌ها در اولویت قرار دارد. وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته هر ماه تعدادی قطار درون‌شهری و واگن 2 طبقه برای خط تهران- کرج وارد ناوگان مترو خواهد شد که براین اساس تلاش می‌کنیم که پس از تمام‌وقت شدن خدمات‌رسانی در کل مسیر خط 4 ابتدا سرفاصله حرکت قطارها را در این خط از 9 دقیقه به 7 دقیقه کاهش دهیم و تا پایان سال نیز فاصله حرکت قطارها را در این مسیر به 5 دقیقه برسانیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با ورود واگن‌های جدید تا آخر سال تنها در خط 4 مترو قادر خواهیم بود که روزانه یک میلیون نفر را جابه‌جا کنیم. وی همچنین در مورد نصب پله برقی و آسانسور در ایستگاه‌های تازه به بهره‌برداری رسیده مترو گفت: تجهیزات ایستگاهی مانند تجهیزات برق رسانی، تهویه ایستگاه‌های جدید و... در تمام ایستگاه‌ها پیش از بهره‌برداری نصب و راه‌اندازی می‌شود و عملیات نسب پله برقی و آسانسورها نیز همزمان با بهره‌برداری صورت می‌گیرد، چنانچه اکنون عملیات نصب پله برقی در ایستگاه حبیب‌الله در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 134762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز