سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی برای اولین بار در تاریخ 17 تیر ماه 1390 در تهران برگزار می‌شود و برگزیدگان در هشت شاخه مختلف معرفی خواهند شد.

سجاد پورقناد،‌ دبیر جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ضمن اعلام این خبر گفت: در نشستی که با هیئت داوران جشنواره در 12 اردیبهشت داشتیم مقرر شد که این جشنواره در هشت شاخه مختلف برگزار شود.
پورقناد از همراهی خانه موسیقی و معاونت اجتماعی شهرداری تهران برای حمایت از این جشنواره خبر داد و گفت که به دنبال رایزنی‌هایی برای کسب حمایت از دیگر ارگان‌ها هم هستیم.
دبیر نخستین جشنواره وبلاگها و سایتهای موسیقی درباره ترکیب داوران جشنواره گفت: «داوران این جشنواره جمعی از چهره‌های شناخته شده عرصه نقد موسیقی و روزنامه‌نگاری این شاخه اند»

او درباره ترکیب داوران گفت: «در این دوره مسابقه پیمان سلطانی، آروین صداقت کیش، حمیدرضا عاطفی ،محمدرضا فیاض و سیدابوالحسن مختاباد با جشنواره همکاری دارند»

دبیر این جشنواره افزود: «مسابقه در هشت شاخه مختلف: 1- گفتگو 2- گزارش 3- مقاله 4 - یادداشت 5- نقد 6 - سایت برگزیده 7- وبلاگ برگزیده 8 - عکس، برگزار شده و به اهدای جوایزی به برگزیدگان میپردازد. همچنین مهلت ارائه آثار به جشنواره را از 15 اردیبهشت تا 15 خرداد است، شرکت کنندگان از طریق ایمیل سایت میتوانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند»
آدرس سایت جشنواره musicfestival.ir است.

کد خبر 134616
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز