همشهری‌آنلاین: دکتر یونس شکرخواه از اساتید علوم ارتباطات و روزنامه نگاری با ارسال پیام تبریک به دکتر داود زارعیان، انتخاب وی را به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک تبریک گفته و آن را بایسته دانست.

شکرخواه زارعیان

به گزارش دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک متن این پیام، چنین است:

ادای احترام به دکتر داود زارعیان

معدود افرادی هستند که هرگز از مسیر تخصصی خود خارج نمی‌شوند. دکتر داوود زارعیان از جمله این افراد است و معدودترند کسانی که تخصص دارند؛ ولی صدای عمل‌شان بلندتر از صدای گفتارشان است و باز او در این فهرست هم هست.

با او سال‌ها در عرصه دانش ارتباطات هم مدرسه بوده‌ام؛ در انجمن‌های تخصصی همکار بوده‌ام و وقتی به پشت سر نگاه می‌کنم می‌بینم او همانی هست که بوده و قطعا خواهد بود با دستی پر در نظریه و بحث؛ و دستی در کار تا به آزمون بکشد کتابی‌ها را در ابتلای عمل.

دکتر زاعیان بیش از دو دهه است که مدرس دروس روابط عمومی و روزنامه‌نگاری است؛ هنوز مسند روابط عمومی دارد؛ می‌نویسد و مشاوره می‌دهد و الان هم با فروتنی و مهربانی ذاتی‌اش در کانون یک گردهمایی دوستانه ماهانه است که اصحاب ارتباطات را دور یک میز می‌نشاند تا مرور کنند داشته و نداشته‌ها را.

دکتر در دوران ریاستش بر انجمن متخصصان روابط عمومی ایران منشا خدمات گسترده‌ای بود و در همکاری با انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی نیز دست گشاده‌ای داشت و برای حل اکثر مشکلات پیشقدم و ثابت پای بود.

دکتر با کتاب‌هایش درباره شناخت افکار عمومی و مبانی کلی ارتباطات اجتماعی نشان داد؛ ضرورت درک زیربنایی از مفاهیم مرتبط با تخصص و کارش را خوب می‌شناسد و با حضور فعالش در عرصه مباحث جامعه اطلاعاتی و روابط عمومی سایبر نیز نشان داد که ضرورت‌های زمانه را هم خوب می‌شناسد.

من در تونس ۲۰۰۵ که با دکتر هم سفر بودم از نزدیک شاهد تلاش‌های فشرده‌اش در اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی بودم و این سخت‌کوشی او در عرصه بین‌المللی را همان هنگام ستودم.

حضور او برای جامعه روابط عمومی ایران یک غنیمت است و امروز بسیار خوشحالم که به این پیشینه روشن و پر تپش ادای احترام می‌شود.

از صمیم قلب به دوست و همکار گرانقدرم این انتخاب بایسته به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک را تبریک می‌گویم.

more  معرفی دکتر داود زارعیان به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک

گفتنی است دکتر شکرخواه در سال ۸۶ و در دومین همایش روابط عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک معرفی و مورد تجلیل قرار گرفته بود.

more

 دکتر شکرخواه استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک شناخته شد

مراسم تقدیر از دکتر داود زارعیان، ۳۱ اردیبهشت ماه و هم زمان با برگزاری ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 134546
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز