مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

سما: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران از خروج 2 هزار دستگاه ماشین‌آلات روباز حمل زباله‌های تهران از چرخه ناوگان جمع‌آوری زباله‌های شهر تهران و جایگزینی 536 دستگاه خودروی مکانیزه مسقف به‌جای آنها تاکنون خبر داد.

مصطفی سلیمی با اشاره به وجود 2 هزار و 650 دستگاه خودرویی که حمل زباله‌های شهر تهران را برعهده دارند، افزود: از این تعداد تاکنون 2 هزار دستگاه ماشین‌آلات روباز از چرخه خدمات شهری خارج شده و به‌جز 150 دستگاه ماشین‌آلاتی که قابلیت تبدیل‌ شدن دارند، مابقی نیز به‌تدریج حذف خواهد شد.

وی با اشاره به جایگزینی 536 دستگاه خودروی مکانیزه مسقف جمع‌آوری زباله به‌جای ماشین‌آلات حذف شده، اظهارداشت: هریک از ماشین‌آلات قبلی ظرفیت حمل و جابه‌جایی 500 تا یک تن  زباله در روز را داشتند، درحالی که هریک از خودروهای مکانیزه فعلی ظرفیت حمل 4 تا 12 تن زباله در روز را دارند. بنابراین، جایگزینی بیش از 500  دستگاه ماشین‌آلات مسقف مکانیزه با ظرفیت بالا کاملاً جبران حذف 2 هزار دستگاه خودروی روباز حمل زباله را کرده و حذف این تعداد ماشین‌آلات مشکلی را در حمل زباله‌های شهر ایجاد نمی‌کند.

سلیمی تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری در تهران، به تمام پیمانکاران طرف قرارداد ابلاغ شد که باید به‌تدریج همه خودروهای روباز حمل زباله را که قابلیت مسقف‌ شدن داشته باشند، به خودروهای روبسته تبدیل کنند.

کد خبر 13447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز