سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

در جریان بررسی لایحه بودجه 90 یکی از نمایندگان از نامه رئیس دفتر رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور برای افزایش بودجه قوه قضاییه خبر داد.

این خبر در زمانی از سوی موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم نقل شد که یکی از نمایندگان پیشنهاد حذف بند الحاقی 5 لایحه بودجه 90 را مطرح کرد. موسی غضنفرآبادی در مخالفت با این پیشنهاد گفت: ‌رئیس قوه قضاییه از رهبر معظم انقلاب درخواست کرده بودند که اعتبارات دستگاه قضایی افزایش یابد. در همین رابطه حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری طی نامه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان نظر رهبر معظم انقلاب در رابطه با این درخواست را به اطلاع رساندند.

نماینده بم تصریح کرد: رئیس دفتر رهبر انقلاب نیز در این نامه با تقدیم سلام و تهنیت به نامه 6 بهمن سال 89 ریاست قوه قضاییه مبنی بر درخواست اقدامات لازم برای رفع کمبود اعتبارات قوه قضاییه جهت حل مشکلات اداری و مالی متناسب با مشکلات و ماموریت‌های محوله اشاره کرده و اعلام کرده بود که رهبر معظم انقلاب این جمله را در پی این درخواست مرقوم فرموده‌اند که درخواست افزایش بودجه قوه‌قضاییه منطقی است و شایسته است برای سال 90 که نخستین سال اجرایی برنامه پنجم است، این جهش به‌صورت افزایشی پیش‌بینی شود.

کد خبر 134163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز