همشهری‌آنلاین: کتاب اصول تکنولوژی‌های نوین ارتباطی منتشر شد. نویسنده این کتاب سهیلا ذکایی است و با حمایت دانشگاه جامع علمی و کاربردی منتشر شده است.

techno

پیشگفتار این کتاب به قلم پروفسور یحیی کمالی پور رئیس بخش ارتباطات و مرکز پژوهشی ارتباطات جهانی دانشگاه پوردو آمریکا است.

این کتاب با ذکر 41 منبع که یکی از منابع آن پایان نامه کارشناسی ارشد نویسنده با موضوع" روابط عمومی الکترونیک" است، در هفت فصل با عناوین زبر تدوین شده است:

فصل اول تکنولوژی های نوین ارتباطی، فصل دوم عصر اطلاعات، فصل سوم جامعه اطلاعاتی، فصل چهارم شبکه جهانی اینترنت و ماهواره‌ها، فصل پنجم روابط عمومی الکترونیک و دولت الکترونیک، فصل ششم رسانه‌های نوین و فصل هفتم به ژورنالیسم الکترونیک می‌پردازد.

محور این کتاب براساس ظهور تکنولوژی ،تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، جامعه اطلاعاتی، رسانه های نوین و ژورنالیسم الکترونیک است که سعی شده با دقت نظر لازم بصورت جامع به این مباحث پرداخته شود.

کتاب دوم نویسنده با عنوان"رسانه‌های الکترونیک"در دست اقدام است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به آدرس خیابان انقلاب-خیابان دانشگاه- بعد از لبافی نژاد-کوچه خاص-پلاک 19-طبقه 3 انشارات تایماز مراجعه و یا با شماره تلفن 66402744 تماس بگیرند

کد خبر 133419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز