شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

محمدنبی رودکی* دیدار بیش از 5 هزار خانواده شهید در حسینیه امام‌خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب مقارن با برگزاری کنگره 14 هزار و 600 شهید استان فارس و درست در سومین سالگرد تشریف‌فرمایی مقام معظم رهبری به شیراز در اردیبهشت سال 87 برگزار شد.

محمدنبی رودکی

مقام معظم رهبری در بیانات خود نکات برجسته‌ای را بیان فرمودند. از جمله اینکه تاکید داشتند با توجه به هجمه رسانه‌ای بیگانگان در جریان تغییر وزیر اطلاعات توسط رئیس‌جمهور و تدبیر رهبری در ابقای وزیر اطلاعات به‌عنوان مصلحتی که ایشان در نظرشان بود، رسانه‌های بیگانه مسئله حاکمیت دوگانه را در ایران مطرح کردند. این در حالی است که هیچ دوگانگی وجود ندارد لکن اگر مصلحتی در نظام اسلامی تشخیص داده شود و از طرف قوا مورد غفلت قرار گیرد، آن موقع رهبری دخالت خواهند کرد و نخواهند گذاشت این غفلت به‌وجود آید.

با این اوصاف، برای همه مشخص می‌شود که وجود نعمت ولایت فقیه در راس نظام جمهوری اسلامی می‌تواند فصل‌الخطاب مشکلات و عامل جلوگیری از انحرافات تشکیل جریان‌های منحرف در کشور باشد. در حال حاضر کشوری مانند افغانستان به‌دلیل نداشتن نعمت رهبری بیش از 30 سال است که تحت سلطه شوروی، طالبان و در حال حاضر آمریکا و ناتو قرار گرفته است و یا در کشورهای منطقه که اخیرا ملت‌های آن قیام کرده‌اند نبود رهبری واحد در آن کاملا ملموس است،

زیرا ملت‌های آنان نتوانسته‌اند به خواسته‌های خود دست یابند؛ بنابراین رهبری در ایران از جایگاه بالایی برخوردار است. در زمان 8 سال دفاع مقدس که نظام اسلامی مورد هجوم دنیای آن روز بود، نعمت رهبری و حضور مردم در صحنه، کشور را نجات داد و پس از امام راحل نیز اکنون بیش از 20 سال است که مقام معظم رهبری در مسیر مواضع و آرمان‌های امام(ره) سکان کشتی انقلاب را در خط اصول هدایت کرده‌اند و در این جهت باید همه جریان‌های دلسوز نظام و انقلاب و خدمتگزاران به مردم حول رهبری و ولایت فقیه قرار داشته باشند و اساسا پیام شهدا نیز این است که همگان حول محور رهبری باید وحدت داشته باشند و امام راحل فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیب نرسد بنابراین ملت عزیز با تبعیت از رهبری نخواهد گذاشت انقلاب به‌دست نااهلان بیفتد و این جامه عمل پوشیدن به وصیت امام خمینی(ره) است.

*نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی

کد خبر 133185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز