شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: درحالی‌که کارآگاهان جنایی پلیس و ماموران اف‌بی‌آی هنوز نتوانسته‌اند ردی از قاتل سریالی نیویورک که به قاتل خرچنگی مشهور شده است به‌دست آورند، با کشف دندان‌های 2 زن، آمار قربانیان این قاتل جنجالی به 13 نفر رسید.

قتل نیویورک

بررسی‌های صورت گرفته روی سوابق 11 قربانی نشان می‌دهد که همگی آنها زنان سابقه‌دار و بدکاره بوده‌اند.پیگیری ماجرای جنجالی قاتل سریالی خرچنگی از دسامبر گذشته- دی‌ماه پارسال- و هنگامی آغاز شد که جسد زن 24ساله‌ای به‌نام «شنان گیلبرت» در منطقه لانگ ایسلند نیویورک پیدا شد، جسد این زن در حالی کشف شده بود که به‌نظر می‌رسید فردی عمدا جسد را قطعه‌قطعه کرده است.

بررسی‌های اولیه درباره این زن نشان می‌داد که او یک زن بدکاره و سابقه دار بوده، هنوز زمان زیادی از کشف جسد این زن جوان نگذشته بود که اجساد چند زن دیگر نیز در نزدیکی این جسد در این منطقه پیدا شد، با افزایش تعداد اجساد، جست‌وجوی گسترده‌ای برای یافتن اجساد دیگری که ممکن بود در این منطقه پر از درخت و باتلاقی مخفی شده باشند آغاز شد، نیروهای پلیس جنایی آمریکا در کنار ماموران اف‌بی‌آی به دقت منطقه را بررسی کردند، نتیجه به دست آمده برای مردم نیویورک شوکه‌کننده بود، در مجموع اجساد 10 زن در این منطقه پیدا شد که همه آنها به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند و اجسادشان تکه‌تکه شده بود.

با بررسی‌های صورت گرفته و تطبیق مشخصات اجساد با ناپدیدشدگان مشخص شد که همگی آنها زنان سابقه‌دار و بدنامی بودند که بین 22 تا 27 سال سن داشتند.با به‌دست آمدن این سرنخ‌ها، کارآگاهان تحقیقات خود را بر یافتن سرنخی از جنایتکار سریالی متمرکز کردند اما با گذشت ماه‌ها هیچ سرنخی از وی به دست نیاوردند.

درحالی‌که تلاش‌ها برای به دام انداختن این جنایتکار بی‌نتیجه مانده است، در روزهای گذشته کشف دندان‌هایی که نخستین تحقیقات نشان می‌دهد متعلق به 2 زن هستند، بار دیگر این پرونده جنجالی را به تیتر اول مطبوعات آمریکا تبدیل کرده است.نیویورک‌تایمز با چاپ خبر کشف دندان‌های 2 زن اعلام کرد که پلیس به مشخصاتی از جنایتکار دست پیدا کرده است.

به نوشته این نشریه، کارآگاهان با کنار هم چیدن تکه‌های پازل مربوط به قاتل سریالی به سرنخ‌هایی رسیده‌اند که نشان می‌دهد او احتمالا یک مرد بین 20 تا 40 ساله است که از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار بوده و یک خودروی مدل بالا دارد.بررسی‌های صورت گرفته همچنین نشان می‌دهد که او قدرت فوق‌العاده‌ای در اغفال و فریب طعمه‌های خود دارد و احتمالا به خاطر شغلش به داروهای بیهوش‌کننده دسترسی دارد.

اسکات بونن از استادان جامعه‌شناسی در دانشگاه مدیسون که در این تحقیقات همراه تیم پلیسی است درباره مشخصات این تبهکار گفت که بررسی جنایت‌های این مرد نشان می‌دهد که او احتمالا یک مرد متاهل است که تحصیلات بالایی هم دارد. به گفته وی با توجه به نحوه قتل‌ها، متخصصان احتمال می‌دهند که این قاتل سریالی در قتل 4 زن بدکاره در سال 2006 در آتلانتیک سیتی هم دست‌داشته است.

کد خبر 133164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز