جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

گروه حوادث: با دستور دادستان تهران، بازجویی‌های اولیه از ناپدری دختر 8 ساله که به طرز وحشتناکی وی را مورد کودک‌آزاری قرار داده است از صبح امروز در شعبه پنجم دادسرای اطفال آغاز می‌شود.

عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران با اعلام این خبر گفت: سه‌شنبه 30 فروردین دختر بچه 8 ساله‌ای که آثار ضرب و جرح شدید روی بدنش وجود داشت به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) انتقال یافت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد این کودک توسط ناپدری خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. وی افزود: با اعلام این گزارش، بلافاصله بازپرس ویژه‌ای برای پرونده تعیین شد و وی برای بررسی آخرین وضعیت این دختر بچه صبح چهارشنبه 31 فروردین به بیمارستان رفت.

دادستان تهران ادامه داد: بازپرس پس از مشاهده جراحات و گزارش پزشکی قانونی دستور بازداشت ناپدری را صادر کرد و این شخص هم‌اکنون در زندان رجایی‌شهر کرج است تا صبح امروز (شنبه 3 اردیبهشت) برای جنایت ارتکابی خود پاسخگو باشد.جعفری دولت‌آبادی تصریح کرد: ‌براساس قانون، کودک‌آزار با مجازات‌های تعزیری روبه‌رو می‌شود که در این پرونده به سبب شدت بالای آزار جسمی، حداکثر مجازات برای متهم لحاظ می‌شود که 2 سال حبس است و اگر موجب قصاص شود در این مورد قصاص هم صورت می‌گیرد که به رأی قاضی بستگی دارد.

وی همچنین عنوان کرد: برای رسیدگی به این پرونده دستور ویژه‌ای صادر شده و از بازپرس پرونده خواسته شده تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی کند. دادستان عمومی و انقلاب تهران از شهروندان تهرانی خواست تا درصورت مشاهده هرگونه کودک آزاری با دفتر دادستان به شماره 33114136 تماس حاصل کنند.

کد خبر 133032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز