کمیته امور بین‌الملل بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران زمان و نحوه خرید کارت یارانه‌ای خرید کتاب خارجی این دوره از نمایشگاه را اعلام کرد.

کتاب

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر این اساس زمان دریافت کارت خرید کتاب خارجی در تهران از 3 تا 12 اردیبهشت و در شهرستان‌ها از اول تا10 اردیبهشت است‌که از سوی 300 شعبه منتخب بانک صادرات در سراسر کشور صورت می‌گیرد. براساس اعلام این کمیته، دارندگان شرایط لازم با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و مدارک مورد نیاز می‌توانند از شعب اعلام شده بانک صادرات در سراسر کشور این کارت‌ها را خریداری کنند.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها با ارائه کارت دانشجویی یا کارت فارغ‌التحصیلی، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با ارائه کارت عضویت در هیات علمی که نشان‌دهنده مرتبه هیات علمی باشد یا ارائه اصل حکم کارگزینی و طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه با ارائه تاییدیه از مدیریت حوزه یا دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها و نیز جامعه‌المصطفی می‌توانند نسبت به خرید کارت‌های یارانه‌ای خرید کتاب اقدام کنند.

رئیس کمیته امور بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران در مورد شخصیت‌های فرهنگی و هنری و اهل قلم نیز اعلام کرد: اهل قلم با ارائه آخرین اثر منتشر شده که چاپ نخست آن پیش از سال 87 عرضه شده باشد و شخصیت‌های فرهنگی و هنری هم با ارائه نمونه‌ای از آثار علمی و هنری یا تاییدیه از مراجع ذیصلاح مرتبط با موضوع فعالیت جهت تعیین سقف خرید می‌توانند به دفتر ستاد امور بین‌الملل واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، ساختمان شماره 7، طبقه اول مراجعه کنند.

این کمیته، خرید کارت‌های یارانه‌ای خرید کتاب برای مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را هم منوط به ارائه معرفی‌نامه معتبر و درخواست سقف خرید مورد نیاز با امضای بالاترین مقام مسئول به ستاد امور بین‌الملل اعلام کرد. کمیته امور بین‌الملل بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران زمان خرید کتاب را هم از 14 اردیبهشت اعلام کرد.بر این اساس استادان، دانشیاران، دارندگان مدارک حوزوی سطح «الف» و اهل قلم گروه «الف» با سقف خرید یک میلیون و 200 هزار ریال روز 14 اردیبهشت و استادیاران، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقطع دکتری تخصصی، پزشک متخصص، دارندگان مدرک حوزوی سطح «ب» و اهل قلم گروه «ب» با سقف خرید یک میلیون ریال روز 15 اردیبهشت می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مربیان، پزشکان عمومی، دانشجویان پزشکی، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقطع فوق لیسانس، دارندگان مدرک حوزوی سطح«ج» و اهل قلم گروه«ج» با سقف خرید 800 هزار ریال روز16 اردیبهشت و فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقطع لیسانس، فوق دیپلم و دارندگان مدرک حوزوی سطح«د» با سقف خرید 600 هزار ریال می‌توانند روز 17 اردیبهشت نسبت به خرید منابع مورد نیاز خود اقدام کنند. کمیته امور بین‌الملل زمان خرید کتاب‌های مورد نیاز مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را هم براساس سهمیه، 20 اردیبهشت اعلام کرد. زمان نهایی برای ارسال درخواست و تعیین سقف خرید این مراکز
12 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

کد خبر 132958

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز