تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال برای توافق با حمید استیلی نتیجه نداد تا داستان انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید همچنان ادامه داشته باشد.

فوتبال

فدراسیون امیدوار بود که رضایت استیلی را برای قبول هدایت تیم امید جلب کند و علی کفاشیان هم با این مربی به‌صورت جداگانه مذاکره کرد ولی استیلی پاسخ مثبت به رئیس فدراسیون نداد. با این شرایط، مسئولان فدراسیون همچنان در تلاش هستند تا تکلیف کادر فنی تیم ملی را در یکی، دو روز آینده مشخص کنند و آخرین اخبار حاکی از آن است که3 مربی برای نشستن روی نیمکت تیم امید شانس دارند.‌

در انتظار پرسپولیس

پس از انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی، این گمانه‌زنی مطرح شد که یکی از دستیاران او به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب خواهد شد اما ظاهرا مسئولان فدراسیون قصد معرفی یک سرمربی ایرانی را دارند که البته باید زیرنظر کی‌روش در تیم امید فعالیت کند. فدراسیون در 2 روز گذشته مذاکراتی جدی با استیلی داشت که به نتیجه نهایی نرسید. استیلی به نزدیکانش گفته که بعد از فوت ناگهانی برادرش هنوز از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد و در این وضعیت قصد ندارد در مورد آینده کاری‌اش تصمیم‌گیری کند.

این مسائل در حالی مطرح شد که از حشمت مهاجرانی هم به‌عنوان گزینه سرپرستی یا مدیریت فنی تیم امید نام برده می‌شود ولی خودش شایعه مذاکره با فدراسیون را رد می‌کند؛ «خیلی‌ها با من تماس گرفته‌اند تا درباره این موضوع بپرسند اما این اخبار شایعه است و هیچ صحبتی با من برای حضور در تیم امید نشده است.» در این میان شایعاتی هم مطرح است مبنی بر اینکه استیلی برای فصل آینده یکی از گزینه‌های اصلی هدایت پرسپولیس است و ترجیح می‌دهد به‌جای رفتن به تیم امید، هدایت تیم سرخ‌پوش تهرانی را برعهده بگیرد. حتی این موضوع مطرح شد که استیلی با سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس هم مذاکره کرده ولی این مربی در مصاحبه‌هایش خبر مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد.

گزینه‌های دیگر

فدراسیون اما با گزینه‌های دیگری چون منصور ابراهیم‌زاده و مجید جلالی نیز برای قبول هدایت تیم امید مذاکره کرده اما هنوز توافق نهایی با گزینه مورد نظر صورت نگرفته است. یکی از مهم‌ترین شرط‌های فدراسیون برای گزینه‌های هدایت تیم فوتبال امید، این است که باید به‌طور مستقیم زیرنظر کی‌روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان کار کند. باید دید کدام یک از گزینه‌های مدنظر فدراسیون حاضر هستند این شرط و سایر شروط فدراسیون فوتبال را برای نشستن روی نیمکت تیم امید بپذیرند. در این میان کفاشیان هم تاکید کرده که سرمربی تیم امید تا دو، سه روز آینده انتخاب خواهد شد و فدراسیون قصد ندارد زمان را از دست بدهد.

استیلی: ترجیح می‌دهم این روزها در کنار خانواده‌ام باشم

حمید استیلی در مصاحبه‌ای از نپذیرفتن مربیگری تیم امید خبرداد. سرمربی سابق شاهین گفت: ‌«در شرایط فعلی نمی‌توانم در خدمت تیم فوتبال امید کشورم باشم و امیدوارم گزینه‌ای مناسب هدایت این تیم را برعهده گیرد. آقایان کفاشیان، تاج، نبی و افشارزاده در این مدت خیلی به من لطف و محبت داشتند و با انتخاب من برای هدایت تیم فوتبال امید ایران، شرمنده‌ام کردند. وی ‌ افزود:«من به‌عنوان بازیکن افتخار حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته‌ام و برایم افتخاری بزرگ بود که این بار به‌عنوان مربی روی نیمکت تیم ایران بنشینم.در شرایط فعلی به خاطر تالمات روحی ترجیح می‌دهم در خدمت فوتبال کشورم نباشم تا فدراسیون این شانس را داشته باشد که گزینه‌ای بهتر را برای هدایت تیم فوتبال امید ایران انتخاب کند.» استیلی خاطرنشان کرد:« با توجه به فوت برادرم، بیماری مادرم و شرایطی که مادرم دارد، ترجیح می‌دهم این روزها بیشتر در کنار آنها باشم. امیدوارم روزی بتوانم لطف و محبت مسئولان فدراسیون فوتبال را جبران کنم و در خدمت فوتبال ایران باشم.»

کد خبر 132212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز