مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه شهری: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از مجموع 110 کیلومتر بزرگراه که امسال در دست احداث است 40 کیلومتر آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید مازیار حسینی در نشست فصلی مدیران شهرداری که در برج میلاد برگزار شد، ‌با بیان این مطلب گفت: ‌در سال گذشته 95 کیلومتر بزرگراه، احداث‌60 تقاطع غیرهمسطح، ‌اتمام فاز اول مطالعات لرزه‌ای 110 پل و همچنین آغاز طراحی 20 کیلومتر تونل ترافیکی انجام شد.وی با بیان اینکه در سال گذشته 54 کیلومتر بزرگراه و معبر به بهره‌برداری رسید، ‌افزود: از مرداد تا بهمن‌ماه سال 89، ‌فاز اول برج میلاد با 1600 آیتم کاری و همچنین 15 کیلومتر کانال، ‌24 کیلومتر لوله‌گذاری و احداث حوضچه‌های رسوب‌گذاری نیز انجام شد.

حسینی با اشاره به اهم اقدامات سال گذشته اظهار کرد: تدوین آیین‌نامه برخورد با تخلفات پیمانکاران، ‌شروع نظام بودجه‌ریزی براساس نیازهای اولویت‌دار، ‌تعیین صلاحیت و کنترل ظرفیت ارجاع کار پیمانکاران و تشکیل کمیسیون عمران و زیر ساخت از اهم برنامه‌های سال 89 بوده است. وی تصریح کرد: تدوین، ‌تصویب و اجرای نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران، ‌تشکیل مجموعه تخصصی برای نگهداشت و بهره‌برداری از پل‌ها، ‌بزرگراه‌ها و ابنیه مهندسی، ‌تعیین صلاحیت تولید‌کنندگان آسفالت و... از جمله برنامه‌های سال‌جاری است.

به گفته حسینی در سال 90، ‌در مجموع 110 کیلومتر بزرگراه در دست احداث است که 40 کیلومتر آن افتتاح و 53پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز انجام می‌شود. وی خاطرنشان کرد: بزرگراه آزادگان امسال تکمیل می‌شود و همچنین دریاچه چیتگر، ‌دو‌طبقه‌کردن بزرگراه صدر، پروژه تونل صدر - نیایش، ‌بزرگراه شهید زین‌الدین، ‌بزرگراه شهید همت غرب و... ‌از پروژه‌هایی است که امسال با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 131976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز