دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرکل دفتر تحول اداری و بهره وری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تقویم آموزشی وزارت علوم با 120 دوره شامل آموزش‌های عمومی و تخصصی برای سال 1390 تهیه و تنظیم شد.

kafai

ایمان کفایی مهر در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: در این تقویم که برای اولین بار تهیه و تدوین شده، برنامه دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان وزارت علوم، در روزهای مختلف سال، مشخص شده است.

وی گفت: برای دستیابی به شاخص‌های ارتقا در تمامی زمینه‌های آموزش عالی از جمله تحول اداری، باید مقوله آموزش نیروی انسانی بیش از پیش جدی گرفته شود.

کفایی مهر خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور در راستای تحول اداری و بهره وری به 12 منطقه تقسیم شده‌اند تا انسجام و هماهنگی بیشتری در اجرای برنامه های مربوطه، ایجاد شود.

مدیر کل تحول اداری و بهره وری وزارت علوم، هدف از منطقه بندی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور را ایجاد یک شبکه ارتباطی و برقراری تعامل و تبادل تجربه میان این مراکز در رابطه با راه های افزایش بهره وری، عنوان کرد.

کفایی مهر همچنین از اختصاص بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه‌های کشور بمنظور اجرای 10 برنامه تحول اداری همچون احصای فرآیندها، بازنگری فرآیندها و نظام پیشنهادات، در سال 1389 خبر داد.

کد خبر 130873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز