جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همزمان با روزهای پایانی سال 89 چاپ تازه‌ای از کتاب راهیاب ایران از سوی انتشارات فرهنگ معاصر به بازار کتاب عرضه شده است.

راهیاب ایران

دکتر ناصر کرمی، مولف این کتاب که از آن به عنوان  مطرح‌ترین کتاب راهنمای گردشگری ایران یاد می‌شود، ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: این چاپ تفاوت آنچنانی با چاپ‌های گذشته ندارد اما سعی شده است،برخی موارد را تصحیح کرده و برخی از نکات بسیار جزیی که تاثیری در راحت‌تر کردن استفاده از کتاب دارد را به آن اضافه کنیم.

به گفته آقای کرمی، از جمله مواردی که در این چاپ اضافه شده است، نشانه‌گزاری بر اساس رنگ برای هر جاده است که در ابتدای کتاب و نیز در حاشیه هر بخش از کتاب‌آمده است که خواننده را به راحتی به سمت استفاده از جاده‌ای خاص هدایت می‌کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین کتاب راهیاب ایران زمستان سال 87 از سوی انتشارات فرهنگ معاصر به بازار کتاب عرضه شد و از همان زمان عرضه به دلیل شیوه و نگاه نو  و کاربردی مولف و ناشر به سفر و گردشگری در ایران توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

more

  آشنایی با ایران

 عکس‌های این کتاب  را جعفری گرفته و تماما به سفارش ناشر تهیه شده است و متاسفانه عکاس آن یک سال بعد در سفری به هیمالیا گم شده و تاکنون اثری از او در دست نیست.

راهیاب ایران در دو بخش تدوین شده است. بخش اول توضیحات نویسنده به همراه عکس‌ها از نقاط دیدنی تمامی ایران به شکل موجز خلاصه و کاربردی است و در بخش دوم هم اطلاعات کاربردی به تفکیک استانی آمده است که در آن خواننده و خریدار این کتاب می‌تواند بر اساس مکان سفر به انتخاب نقاط دیدنی،مکان‌های تفریحی و تاریخی و فرهنگی و رستوران‌ها دست یازد، چرا که شماره تماس و حتی مکان جغرافیایی این اماکن هم در این کتاب به دقت مورد اشاره قرار گرفته است.

more    نگاهی تحلیلی به کتاب راهیاب ایران

انتشارات فرهنگ معاصر و مولف این کتاب قصد دارند نسخه انگلیسی این کتاب را هم به بازار کتاب عرضه کنند.

کد خبر 130723
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز