چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در دومین بازی خود از جام باشگا‌ه‌های آسیا در تهران مقابل الوحده امارات متوقف شد.

پرسپولیس الوحده باشگاه‌های آسیا

به گزارش همشهری آنلاینٍ، پرسپولیس تهران که مانند رقیب‌ آبی‌پوشش هنوز شخصیت قهرمانی و تیمی قدرتمند را در این بازی‌‌ها از خود نشان نداده است همچون بازی مقابل راه‌آهن بدون توجه به هافبک‌هایش مدام تلاش داشت تا توپ‌ها را از دفاع خود به پشت دفاع حریف برساند.

این ترفند تکراری نتوانست در مقابل تیم الوحده امارات کارگر افتد چرا که اکثر پاس‌ها ناقص بود و دفاع حریف می‌توانست به راحتی آن را کنترل کند. به این ترتیب همچون بیشتر بازی‌های پرسپولیس اگر چه این تیم مدام حمله می‌کرد و بیشتر توپ را در اختیار داشت اما عملا خطر جدی در نیمه اول بر روی تیم حریف خلق نکرد تا بازی در این نیمه بدون گل تمام شود.

نیمه دوم نیز به همین منوال شروع شد با این تفاوت که اماراتی‌ها روی یک حمله کم تعداد و به دلیل ضعف متداول بازیکنان دفاعی پرسپولیس به اولین گل خود رسیدند. بعد از این گل اماراتی‌ها به بازی متدوال و مرسوم کشورهای عربی که به بازی کثیف مشهور است روی آوردند و از هر فرصتی برای کشتن وقت بازی استفاده کردند اما این پرسپولیس بود که در معدود حرکات تیمی و زیبای خود توانست توسط بادامکی به گل تساوی برسد.

در ادامه بازی پرسپولیسی‌ها چند موقعیت خلق کردند اما هیچ‌کدام نتیجه‌ای نداشت تا بار دیگر به یاد جمله علی دایی بعد از بازی اخیر این تیم در لیگ بیافتیم که گفت توقع دارید لیونل مسی را بیاورم تا گل بزند!

پرسپولیس با این تساوی و کسب یک امتیاز از دو بازی در انتهای جدول گروه خود قرار گرفت تا هوادارانش همچون هوادارن استقلال از هم‌اکنون توقع نداشته باشند که تیم‌هایشان حتی از گروه خود بالا بیاید.

کد خبر 130645
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز