همشهری آنلاین: انقلاب اسلامی ایران و انقلاب ونزوئلا در کنار هم می‌توانند امپریالیسم را کنار زده و مسیر روشن آینده را برای بشریت ترسیم کنند.

رئیس جمهور و سفیر ونزوئلا

رییس‌جمهور با بیان اینکه ایران و ونزوئلا با نگاه انقلابی و با تدبیر در جبهه مقابل زورگویان قرار دارند، اظهار داشت: دولت‌ها و ملت‌های مستقل و عدالتخواه نسبت به طراحی‌های امپریالیسم هوشیار بوده و فریب آنان را در هر نقابی که باشند نخواهند خورد.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در دیدار سفیر ونزوئلا با اشاره به اهمیت تحکیم روابط ایران و ونزوئلا در بخش‌های مختلف گفت: گسترش همه‌جانبه مناسبات دو کشور به نفع صلح، ثبات و امنیت منطقه و جهان است.

رییس‌جمهور همچنین با اشاره به لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه اظهار‌ داشت: ظرفیت همکاری بین دو کشور فراتر از وضعیت کنونی است که با فعال کردن آن می‌توان در راستای منافع دو ملت و ملت‌های منطقه گام برداشت.

سفیر ونزوئلا نیز در این دیدار با تأکید بر افزایش همکاری‌ها و هماهنگی‌های تهران - کاراکاس در موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی ایران و انقلاب ونزوئلا در کنار هم می‌توانند امپریالیسم را کنار زده و مسیر روشن آینده را برای بشریت ترسیم کنند.

 

کد خبر 130619
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز