همشهری آنلاین: ناصر پلنگی با فروش 24 اثر به ارزش 72 میلیون و 500 هزار تومان رکورد فروش دیجیتال آرت در ایران را شکست.

ناصر پلنگی

به گزارش مهر، فرناز محمدی مدیر نگارخانه پردیس سینمای ملت در حاشیه نشست مطبوعاتی نمایشگاه ناصر پلنگی که 10 اسفند برگزار شد، گفت: تا پیش از برگزاری این نمایشگاه فکر نمی‌کردیم فتومدیا  و آثار دیجیتال آرت اینقدر طرفدار داشته باشد، اما نمایشگاه ناصر پلنگی نشان داد که فروش خیلی خوبی داشتیم.

وی افزود: 24 اثر به ارزش 72 میلیون و 500 هزار تومان تاکنون فروش رفته است که 2 اثر را شهرداری و 2 اثر را بانک پاسارگاد خریداری کرده است.

مدیر پردیس سینمای ملت در مورد نحوه برگزاری اولین نمایشگاه پلنگی عنوان کرد: بعد از سال‌ها او را در موزه هنر امام علی (ع) دیدم و برای دیدار یکی از نمایشگاه‌های پردیس ملت از وی دعوت کردم.

پلنگی از فضای نمایشگاهی ما خوشش آمد و به نظرم خاص بود. به همین دلیل با همکاری فرشاد شیرازی که مدیریت نگارخانه شیرازی را برعهده دارد، نمایشگاه را راه‌اندازی کردیم.

محمدی همچنین گفت : نمایش آثار پلنگی باعث شده است تا نگاه دیگری به مسئله جنگ شکل بگیرد و یک اتفاق بصری جدید در این زمینه روی بدهد.

35 اثر فتومدیا از ناصر پلنگی از 27 بهمن در پردیس سینمای ملت به معرض دید عموم گذاشته شده است و نمایش آن تا 20 اسفند ادامه دارد.

 

 

کد خبر 129513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز