همشهری آنلاین: برگزاری کنسرت‌های موسیقی بانوان در تالار نیاوران به دلیل خلوتی‌سالن و نیز ساعت نامناسب برگزاری با اعتراض هنرمندان روبرو شد.

پری ملکی

به گزارش همشهری‌آنلاین در حالی که در سال‌های گذشته کنسرت‌های بانوان قائدتا در تالار وحدت و یا سالن رودکی برگزار می‌شد و تعداد اجراها هم در مقایسه با امسال بیشتر بود، اما امسال این اتفاق رخ ندادو کنسرت‌ها در ساعت 16 و30 در تالار نیاوران برگزار می‌شود که عملا ساعت پرت و نامناسبی برای برگزاری کنسرت‌،‌آن هم در شمال تهران به شمار می‌رود.

خبرگزاری مهر ضمن گزارشی در باره این وضعیت به ا نتقاد و اعتراض دو بانوی هنرمند اشاره کرده است که از برنامه‌ریزی نامناسب برای کنسرت‌های بانوان ابراز گله‌مندی کرده‌بودند.

سهیلا پورگرامی سرپرست گروه موسیقی بانوان آوای مهربانی و پری ملکی سرپرست گروه خنیا دو هنرمندی هستند که به این وضعیت معترض شدند و خانم ملکی علاوه قیمت بالای بلیت‌ها را هم عامل دیگری بر عدم استقبال افراد از این کنسرت‌ها اعلام کرد.
بر اساس همین گزارش قرار است گروه آوای مهربانی ا جرایی ویژه در پایان بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر برگزار کند تا نشانی باشد از تاثیر انتقادات بانوان نسبت به در حاشیه‌قرارگرفتنشان در این جشنواره.

کد خبر 129053
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز