همشهری آنلاین: همزمان با سومین روز از برگزاری بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر، در نشستی با حضور تعدادی از مدیران حوزه موسیقی کشور "وضعیت، جایگاه و مسائل و مشکلات رسانه‌ها در ارتباط و تعامل با موسیقی" بررسی می‌شود.

به گزارش مهر، در این نشست محمد سریر پیشکسوت عرصه موسیقی و عضو هیئت مدیره فعلی و مدیرعامل پیشین خانه موسیقی، رضا مهدوی رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری، سیدعباس سجادی مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری و افشین داورپناه دبیر نشست‌های تخصصی موسیقی و رسانه و مدیر گروه پژوهش هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر امروز چهارشنبه 4 اسفندماه به بحث و بررسی درباره وضعیت و جایگاه کنونی موسیقی در رسانه‌ها، مسائل، مشکلات و آسیب‌شناسی ارتباط‌ها و تعامل بین رسانه و موسیقی خواهند پرداخت.

در این نشست همچنین هر یک از مدیران مذکور، بر اساس تجربه‌های مدیریتی خود در حوزه موسیقی، از وضعیت ایده‌آل و مطلوب تعامل و همکاری‌های متقابل موسیقی و رسانه سخن خواهند گفت.

کارکردهای رسانه برای موسیقی، ارتباط هنرمندان موسیقی با رسانه ها، انتظارات اهل موسیقی از رسانه‌ها و جایگاه رسانه‌ها در سیاستگزاری‌های مدیریتی موسیقی، از دیگر موضوعاتی است که در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این نشست از ساعت 16 تا 18 در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی واقع در خیابان انقلاب، بین چهار راه ولیعصر، نبش خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، پژوهشکده فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

دیگر نشست‌های "موسیقی و رسانه" که در روزهای آینده برگزار خواهد شد ،عبارتند از :"انسان‌شناسی، فرهنگ و رسانه" (پنج‌شنبه پنجم اسفندماه با سخنرانی ناصر فکوهی)، "تاریخ موسیقی و رسانه در ایران؛ ژورنالیسم موسیقی" (جمعه ششم اسفندماه با حضور ناصر مجرد ایرانی، ابوالحسن مختاباد، سید علیرضا میرعلی‌نقی و ایرج برخوردار) و "موسیقی از دیدگاه علم رسانه" (شنبه هفتم اسفندماه با حضور مسعود کوثری، اعظم راودراد، مهدی منتظرقائم و محمد مهدی لبیبی و ناصرالدین غراب).

 

کد خبر 128999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز