همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره هنری ادبی «سوره کهف» که قرار بود اول اسفند‌ماه، به همت معاونت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار ‌شود، به تعویق افتاد.

قرآن

به‌ گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره هنری ادبی «سوره کهف» که قرار بود اول اسفند‌ماه، به همت معاونت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار ‌شود، به علت تمدید زمان بازدید از آثار هنری دانشجویان، به زمان دیگری موکول شد.

زمان برگزاری مراسم اختتامیه متعاقبا به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

قابل ذکر است هدف از برگزاری این جشنواره استفاده کاربردی از آموزه‌های قرآن در رشته‌های دانشگاهی در زندگی فردی و اجتماعی است.

این همایش که با حضور دانشجویان برجسته عرصه پژوهش، مدیریت و مسئولان و شخصیت‌های قرآنی و فرهنگی کشور برگزار می‌شود، برای تمام دانشجویان شرکت‌کننده در این جشنواره آزاد است و در پایان به منتخبین آثار جوایزی از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور اعطا می‌شود.

بخش ویژه این اختتامیه برپایی نمایشگاه «فضاسازی سوره کهف» در قالب آثار هنری عکس، پوستر، حجم، لوگو هنری مفهومی و... است که برای عموم شرکت‌کنندگان در این همایش آزاد است.

همچنین، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، در نظر دارد فیلمی ازعملکرد کارگاه‌های هنری و مدیریتی در سازمان‌ها و مراکز تهران و شهرستان را در حاشیه اختتامیه این جشنواره قرآنی به نمایش بگذارد. 

کد خبر 128721
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز