چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در دیداری که چندان شانس گلی پیش نیامد، پتر کراچ کمی قبل از پایان بازی، تیر خلاص را به پیکر میلانی‌ها زد.

crouch

سه‌شنبه شب در اولین بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم میلان میزبان تاتنهام هاتسپر انگلیس بود. در این دیدار روسونری‌ها در دقیقه 20 بازی مجبور شد از آبیاتی در درون دروازه‌اش به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه سر چشم‌پوشی کرده و از آملیا به جای او استفاده کند.

میلانی‌ها در نیمه اول این دیدار هیچ خطری روی دروازه حریف ایجاد نکردند و تاتنهام هم تنها یک موقعیت گل آنهم در دقیقه 42 توسط فان در فارت روی دروازه میلان به وجود آورد که توسط آملیا مهار شد.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و دو تیم کمی بهتر از نیمه اول ظاهر شدند که البته تا دقیقه 80 بازی نتیجه‌ای نداشت تا این که در این دقیقه بالاخره تاتنهام موفق شد توسط پتر کراچ گل پیروزی را برای لندنی‌ها به تور دروازه میلان بدوزد.

اما در بازی دیگری که در ورزشگاه مستایا برگزار شد، تیم والنسیا میزبان شالکه آلمان بود. در این دیدار والنسیا بهتر از تیم آلمانی ظاهر شد و حملات بیشتری هم پایه‌ریزی کرد که حاصل آن گل دقیقه 17 سولدادو در نیمه نخست بازی بود. اما نیمه دوم دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند تا این که در دقیقه 64 رائول گونزالس با زدن 71 امین گل اروپایی‌اش توپ را وارد دروازه والنسیا کرده و رکورد تازه‌ای در رقابت‌های اروپایی از خود به جا گذاشت. دیدار رفت این دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید.

رائول

کد خبر 128446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز