همشهری آنلاین: غلامعلی حداد عادل خطاب به موسوی و کروبی تاکید کرد: که آنها خوراک مناسبی را برای رسانه‌های غربی فراهم کرده‌اند اما در هر حال بازنده بوده و هستند.

به گزارش ایلنا ، در جلسه علنی امروز صبح مجلس ، نطق غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس موجب واکنش نمایندگان و استقبال برخی از آنها از اظهارات وی شد. گفت :
آنچه تعجب آور است این است که در ایران آقایان کروبی و موسوی از طرفداران خود دعوت کردند که جدا از حضور باشکوه مردم در 22 بهمن، روز 25 بهمن به خیابان‌ها بیایند و تحت عنوان حمایت از مردم مصر با دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف کنند.

وی ادامه داد: این آقایان دو پیش‌بینی می‌کردند اول این که وزارت کشور اجازه راهپیمایی را میدهد و این‌ها همچون روزهای پس از انتخابات همه چیز را به آتش می‌کشند و تخریب می‌کنند تا در رسانه‌های غربی نشان داده شود که انقلاب منطقه به ایران نیز سرایت کرده است.

حداد عادل تاکید کرد: این آقایان پیش‌بینی می‌کردند در صورتی که وزارت کشور چنین مجوزی صادر نکند و نیروهای انتظامی در خیابان‌ها حضور پیدا کنند باز هم برای رسانه‌های غربی خبر ایجاد می‌کنند تا کینه خود را به امام، نظام و رهبری نشان دهند.

وی با بیان اینکه این افراد تصور کرده بودند برنده‌اند، تصریح کرد: این افراد خوراک مناسبی برای رسانه‌های غربی ایجاد کرده بودند اما من خطاب به آنها می‌گویم شما در هر حال بازنده بوده و هستید.

در این لحظه جمعی از نمایندگان عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و فراکسیون اصولگرایان مقابل تریبون حداد عادل که در حال سخنرانی بود تجمع کردند و شعارهای «موسوی، کروبی اعدام باید گردد»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و « خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست » ، سردادند.

از جمله این افراد می‌توان به جواد کریمی قدوسی، محمود احمدی بیغش، موسی قربانی، علیرضا سلیمی، علی محمد بزرگواری، فرهاد بشیری، ستار هدایتخواه، محمد کرمی راد، علیرضا مرندی، کاظم جلالی و روح الله حسینیان اشاره کرد.

حداد عادل نیز در ادامه نطق خود خطاب به موسوی و کروبی گفت: مگر شما نبودید که در روز قدس ماه رمضان دعوت به تظاهرات کرده بودید و عده‌ای با روزه خواری علنی به خیابانها آمدند و شعار نه غزه نه لبنان را سردادند؛ اما شما این شعارها را محکوم نکردید و حال طرفدار مصر شده اید که بزرگ‌ترین خواسته آن قطع رابطه با اسراییل است.

 

کد خبر 128365
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز