پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۰
۰ نفر

مهدی تهرانی : یکی از فیلم هایی که پارسال ساخته شد و در طی 94 دقیقه زمانش ؛ هرگز روی اعصاب تماشاگران نرفت ؛ تریلر خوش ساخت 127 ساعت بود.

127 ساعت / فیلم

اگر به مدت 127 ساعت معادل حدودا 5 روز در ناکجاآبادی گیر بیفتید و دست به هر تقلایی بزنید تا زنده بمانید ؛ به چه کسی یا کسانیکه در این مدت طولانی و عذاب آور فکر می کنید؟ فیلم بیوگرافیک 127 ساعت که از داستانی حقیقی اقتباس شده ؛ روایتگر همین مقوله است.

روایت زندگی آرون رالستون کوهنورد ؛ که در یک تریپ عادی در منطقه ی گراندکانیون بر اثر سانحه ای در یک نقطه ای سقوط می کند که نه تنها در دیدکسی  نیست بلکه عمدتا محل عبور و مرور گردشگران هم نمی باشد. رالستون تمام این 5 روز را با طبیعت مبارزه می کند تا سرانجام ...

کارگردانی که 127 ساعت  را ساخته ؛ دنی بویل است. او را با فیلم میلیونر زاغه نشین ( خدایا من چقدر از این فیلم متنفرم) در اسکار دو سال پیش به یاد بیاورید. جیمز فرانکو نیز در نقش آرون رالستون پس از مدتها بازی بی نقصی ارائه داده و به راستی مستحق نامزد شدن برای اسکار بازیگری امسال بوده است . آخرین فیلم مهمی که  فرانکو درآن خوب ظاهر شد را با شهر کنار دریا به یاد بیاورید که در کنار رابرت دنیرو  نقش آفرینی می کرد.

کد خبر 128156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز