همشهری آنلاین: مراجع عظام تقلید و علما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را همگام با مردم گرامی داشتند.

نوری همدانی

آیت الله نوری همدانی که درجمع راهپیمایان 22 بهمن مردم قم حضور یافته بود، در مصاحبه بـا خبرنگـار واحد مرکزی خبر گفت: یوم الله 22 بهمن روز بیعت مردم با انقلاب، امام و رهبری است.

وی گفت: امروز روز ترلزل و بیچارگی رژیم صهیونستی و به هم خوردن معادلات مستکبران جهان است.

آیت الله نـوری همدانی با اشاره به حرکت انقلابی ملت مسلمان در تونس، مصر، یمن و اردن افـزود: به فرموده امام خمینی (ره) اسلام و انقلاب مرز نمی شناسد و قدرت اسلام و انقلاب همه جهان را فرا خواهد گرفت.

وی در پیامی خطاب به ملت مصر گفت: مردم مصر ملت ایران را حامی خود بدانند و ما به حکم اسلام حامی و پشتیبان آنها هستیم.

آیت الله نـوری همدانی افزود: مردم مصر بـاید راه خود را ادامه بدهند و استقامت داشته باشند تا رژیم های وابسته سقوط کنند و مبادا دولت های دست نشانده آمریکا به جای حاکمان فعلی بیایند.

وی ابراز امیدواری کرد: به ـزودی حکومت اسلامی در مصر محقق شود.

آیت الله مکارم شیرازی: حضور پرشور مردم در راهپـیمایی یـوم الله 22 بهـمن نشان دهنده استحکام نظام اسلامی و نا امیدی دشمنان است.

آیت الله مکارم شیرازی امروز در جمع راهپیمایان قم در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر با تجلیل از حضور پر شکوه مردم در این راهپیمایی گفت: این حضور گسترده بعد از 32 سال از پـیـروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکم است و آنهایی که امید داشتند با گذشت زمان انقلاب مردم ما ضعیف شود، همه نا امید و مایوس شدند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تاثیر بسیار زیاد برگزاری اینگونه راهپیمایی ها تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی بسیار موثر است، همچنان که تظاهرات 17 روزه ملت مصر تمام تلاش ها و مهره چینی های حکومت 30 ساله رئیس جمهور این کشور را باطل کرد.

 

آیت الله جوادی آملی بر حفظ وحدت و نظام اسلامی تاکید کرد.

آیت الله جوادی آملی در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در قم بـا بیان اینکـه حفظ نظام اسلامی از احکام قطعی اسلام است، افـزود: حفظ وحـدت اسلامی نیز از مهمترین دستورات اسلامی است.

وی تصریح کرد: این ملت بـزرگ که خودشان انقلاب را به ثمر رسانده انـد، پیرو دستورهـای قرآن و اهل بیت (ع) هم در حفظ نظام تلاش و کوشش می کنند.

آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: مردم باید در حفظ وحدت تلاش کنند تا این نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی وجود مبارک حضرت ولی عصر (عج) بسپارند.

آیت الله هاشمی شاهرودی: انقلاب اسلامی الگوی جنبش ها در کشورهای اسلامی

آیت الله هاشمی شاهرودی نیز که در راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم شرکت کرده بود، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با راه و روش امام راحل (ره) به پیروزی رسید، گفت: این انقلاب به الگوی ملت های مسلمان تبدیل شده است تا حکومت های دست نشانده را از بین ببرند.

وی افزود: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و همدلی و همیشه درصحنه بودن مردم ایران است.

کد خبر 127917
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز