سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۶:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: برنامه نرم افزاری جدیدی عرضه شده است که می تواند SMS های ارسال شده را پس از یک دوره مشخص از تلفن همراه فرستنده و گیرنده پیام پاک کرده و به این ترتیب از کپی شدن و یا ارسال مجدد آنها جلوگیری کند.

TigerText

به گزارش مهر، این برنامه جانبی را که چهار تاجر لس آنجلسی از اول فوریه 2010 عرضه کرده‌اند تاکنون در حدود نیم میلیون بارگذاری داشته است.

این نرم افزار که TigerText نام دارد در پی اینکه مشاهده شد افراد مشهور در تلاش برای مخفی نگه داشتن زندگی شخصی هستند توسعه داده شده است. به طوری که تاکنون از مدیرعاملان بیمارستان‌ها تا نمایشنامه‌نویسان و بانکداران این نرم افزار را بارگذاری کرده‌اند.

برای استفاده از TigerText هم فرستنده و هم گیرنده باید این نرم افزار را داشته باشند. این برنامه جانبی برای تلفن‌های همراه آی-‌فن، آندروئید و بلک بری به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. سایر مصرف کنندگان و شرکت‌های صنعتی نیز می‌توانند با پرداخت ماهانه 10 دلار از این نرم افزار استفاده کنند.

این نرم افزار علاوه بر حذف پیام‌های ارسال شده می‌تواند فیلم‌ها، عکس‌ها و پرونده‌های ارسال شده را هم پس از یک دوره زمانی از 60 ثانیه تا یک‌ماه بعد به انتخاب خود کاربر پاک کند.

این نرم افزار به طور کامل پیام ارسال شده را از سرور پاک می‌کند و بنابراین بازیابی آنها امکانپذیر نیست. به این ترتیب ردیابی پیام‌های ارسال شده افرادی که به هر دلیل تحت تجسس قرار دارند وجود ندارد.

TigerText تازه‌ترین نرم افزاری است که در بازار مبارزه با ردیابی ارتباطات ارائه شده است.

براساس گزارش وال استرتیت ژورنال، بسیاری از شرکت‌های فیلمسازی در هالیوود و بسیاری از بیمارستان‌ها این سرویس را برای کارکنان خود فعال کرده‌اند.

کد خبر 127659
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز