همشهری آنلاین: سرپرست کمیته بین‌المللی فدراسیون فوتبال بی‌آنکه نامی از سرمربی آینده تیم ملی فوتبال به میان آورد از از توافق مالی با گزینه هدایت تیم ملی ایران خبر داد.

 عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، با رد خبر انتخاب کارلوس کرش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: هنوز بحث‌های حقوقی در راه انتخاب سرمربی تیم ملی باقی مانده و باید ابتدا این بحث‌ها به سرانجام برسد و سپس کار نهایی صورت گیرد. در حال حاضر منتظر پاسخ دو گزینه فدراسیون فوتبال هستیم و اگر توافق صورت گیرد به احتمال فراوان تا آخر هفته سرمربی مشخص خواهد شد.

 وی با بیان این که توافق مالی با گزینه هدایت تیم ملی صورت گرفته است گفت: مشکل مالی وجود ندارد و تنها بحث‌های حقوقی باقی مانده است که برای دو طرف مهم است. باید با وکلای گزینه‌های مورد نظر صحبت کنیم تا این مباحث حقوقی به سرانجام برسد. در حال حاضر منتظر هستیم که وکلای این دو گزینه نتایج مطالعه پیش قرارداد را به ما اعلام کنند.

 ترابیان در ادامه با بیان اینکه ما نمی‌توانیم برای انتخاب مربیان بزرگ از اصولمان کنار برویم گفت: ما بر روی برخی اصول پافشاری داریم و به هیچ عنوان از این اصول که در واقع منافع کشورمان است عقب نشینی نخواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه یکی از این دو گزینه برای ما در اولویت هستند گفت: این گزینه علاقه‌ای بسیاری به ایران دارد و حتی از ما می‌خواست که اگر تا پیش از بازی با روسیه شرایط امضای قرارداد او با فدراسیون فوتبال مهیا نشد برای تماشای بازی ایران و روسیه به ابوظبی سفر کند اما ما موافق این اتفاق نبودیم.

 ترابیان درباره انتخاب سرمربی تیم امید هم گفت: شخص گزینه سرمربی تیم ملی ایران، گزینه‌اش را برای تیم امید به ما اعلام کرده است که اگر با سرمربی تیم ملی بزرگسالان قرارداد ببندیم خود به خود سرمربی تیم امید هم انتخاب خواهد شد. آنها یک تیم هستند و فکر می‌کنیم اینطور منافع دو تیم ملی بزرگسالان و امید بیشتر لحاظ می‌شود.

کد خبر 127522
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز