همشهری آنلاین: نمایشگاهی با عنوان «طراحی برای زندگی» در موزه ابوت انگلیس شامل آثار هنرمندان 40 کشور دنیا برپا شده است و در این میان آثار 2 هنرمند ایرانی نیز به نمایش درآمده اند.

طراحی

به گزارش ایلنا، ندا رضوی پور‏ از برپایی این نمایشگاه  و نمایش آثارش به همراه آثار نازگل انصاری نیا در موزه ابوت لندن خبر داد.

ندا رضوی‌پور افزود: نمایشگاه گروهی طراحی تا 26 مارس (6 فروردین ماه سال آینده) ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه 6 طراحی از سری طراحی‌های روزنگار خودم را به نمایش گذاشته‌ام.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه موزه «ابوت» به دنبال برپایی سه نمایشگاه در گالری «گرین کارداموم» برگزار شده است، گفت: در این نمایشگاه آثار 40 هنرمند از کشورهای دیگر آسیایی چون هند‏ و پاکستان‏، کشورهای اروپایی مثل انگلیس و کشور آمریکا نیز به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه مربوط به سه نمایشگاه نقاشی که در فاصله بین سال‌های 2008و 2009شامل (فرآیند نقاشی، فضای نقاشی و فرم نقاشی» در «گرین کاداموم» برگزار شده بود را دربرمی‌گیرد و پرسش‌هایی در زمینه تاریخ و هویت را مورد کاوش قرار می‌دهد و گفتمانی بین هنرمندان بین‌المللی معاصر برقرار می‌کند.

نمایشگاه «طراحی برای زندگی» تحت سرپرستی حمد نزار یکی از موسسان گرین کارداموم و با همکاری هلن واتسون، مدیر هنری لیکلند آرت تراست برپا شده است.

 

کد خبر 127394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز