همشهری‌آنلاین: مجمع عمومی عادی سالانه خانه موسیقی با انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس،‌عصر یکشنبه،سوم بهمن به کار خود پایان داد.

هیئت مدیره خانه موسیقی

به گزارش همشهری‌آنلاین در این مجمع که با حضور اکثریت اعضای مجمع در محل خانه موسیقی برگزار شد،‌ بعد از گزارش محمد سریر، رئیس هیئت مدیره و سید ابوالحسن مختاباد، بازرس خانه موسیقی انتخابات به ریاست سیمون آیوازیان و با نظارت مختاباد،‌به عنوان بازرس پیشین و مسئول برگزاری انتخابات برگزار شد .

بر اساس این گزارش از مجموع 27 رای ریخته شده توسط نمایندگان 9 کانون خانه موسیقی به صندوق، به ترتیب،دکتر محمد سریر(نامزد شده ازهئیت مدیره‌کانون مدرسان) با 23 رای،داود گنجه‌ای ،(نامزد شده از هئیت ‌مدیره کانون مدرسان)، تقی ضرابی(نامزد شده از هئیت مدیره کانون آهنگسازان) و حمیدرضا نوربخش(نامزد‌شده از هئیت مدیره کانون خوانندگان سنتی) با 21 رای، نصرالله ناصح‌پور (نامزد‌شده از هئیت مدیره کانون خوانندگان سنتی) با 20 رای، داریوش پیرنیاکان (نامزد شده از کانون نوازندگان ایرانی) با 19 رای و زیدالله طلوعی(نامزد شده از کانون نوازندگان ایرانی) با 14 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند. احمد صدری از کانون پژوهشگران با 13 رای و و رحیم بقایی از کانون صدابرداران با 10 رای به عنوان اعضای علی‌البدل هئیت مدیره انتخاب شدند.

در بخش انتخاب بازرس هم خانم آذر هاشمی(نامزد شده از هئیت مدیره کانون مدرسان) با 15 رای به عنوان بازرس اصلی و آقای غلامرضا میرهاشمی (نامزد کانون سازسازان) با 12 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش شش تن از اعضای کنونی هیئت مدیره در دورهای قبلی هم جزو هئیت مدیره خانه موسیقی بودند و تنها زیدالله طلوعی به این جمع اضافه شد.

در پایان این مراسم با حضور دکتر سریر و داود گنجه‌ای از حضور چندین ساله سید ابوالحسن مختاباد به عنوان بازرس خانه موسیقی با اعطای هدیه ای به رسم یاد بود تقدیر شد.

به این ترتیب از میان 9 کانون موجود در خانه موسیقی عملا 4 کانون در هئیت مدیره نماینده دارند و 5 کانون دیگر هیچ نماینده‌ای در ساختار هیئت مدیره ندارند.

مشروح گزارش نشست هیئت مدیره به زودی در همشهری‌آنلاین خواهد آمد.

کد خبر 126521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز