همشهری آنلاین : معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش از راه دور گفت: شهریه‌ موسسات و مراکز آموزش از راه دور با اجرای قانون هدفمندی افزایش نمی‌یابد.

آموزش از راه دور

صفی‌الله ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، همچنین با اشاره به ممنوعیت استفاده از کتب خودآموز و نرم‌افرازهای متفرقه در مراکز و موسسات، گفت: موسسه آموزش از راه دور به تمام مراکز اعلام کرده است که کتاب‌های خودآموز و نرم‌افزارهای آموزشی که مورد تایید موسسه است، باید مورد استفاده دانش‌آموزان و لازم‌التعلیمان قرار گیرد و استفاده از کتاب‌های غیر از این موسسه ممنوع است.

وی تصریح کرد: کتاب‌های آموزش از راه دور بر مبنای شش ساعت حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها تدوین شده است و همه دانش‌آموزان باید تنها ازکتاب‌هایی که مورد تایید موسسه است، استفاده کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آموزش از راه دور همچنین از تالیف و چاپ 81 عنوان کتاب جدید خودآموز در این موسسه خبر داد و یادآور شد: این کتاب‌ها در دست توزیع است و دانش‌آموزان می‌توانند از این کتاب‌ها در طول سال تحصیلی خود استفاده کنند.


ملکی در پایان با اشاره به تشکیل استان جدید البرز، خاطرنشان کرد: از امروز فراخوان موافقت اصولی تشکیل موسسات آموزش از راه دور برای فرهنگیان استان فراهم شده است، لذا فرهنگیانی که متقاضی تاسیس موسسه آموزش از راه دور می‌باشند، به شرط داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش استان مراجعه و در صورت احراز شرایط نسبت به تاسیس مرکز آموزش از راه دور اقدام کنند.

 

کد خبر 126475

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز