جمعه ۱۵ دی ۱۳۸۵ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

صدای ضبط‌تان را کمی بلند کنید. صدای آشنای او را می‌شنوید، که می‌خواند

 «احساس می‌کنم، در بدترین دقایق این شام مرگ‌زای/ چندین هزار چشمه خورشید در دلم، می‌جوشد از یقین.»
آلبوم جدید علیرضا عصار، به نام «نهان مکن» پس از یک هفته تاخیر پخش شد. غایب بزرگ این کاست، فواد حجازی است. این بار «شهرداد روحانی»، آهنگساز مشهور ایرانی، آهنگ‌های آلبوم عصار را ساخته است و نوازندگان ارکستر سمفونیک لندن هم آن‌ها را نواخته‌اند.
عصار این بار هم مثل همیشه، شعری از مولانا را خوانده و نام آلبومش را نیز براساس غزلی از او انتخاب کرده است؛ «دوش چه خورده‌ای دلا راست بگو نهان مکن» این خواننده باز هم شعرهایی درباره ایران خوانده است.
دیگر شاعران و ترانه‌سراهایی که عصار شعر یا ترانه‌ای از آن‌ها خوانده است، عبارتند از: احمد شاملو، افشین یداللهی، شاهکار بینش‌پژوه‌، افشین مقدم و دکتر شفیعی کدکنی.
عصار در جلد این نوار نوشته است: «خداوند را سپاس می‌گویم، که هیچ‌گاه مرا به حال خود رها نکرده. تمام عشقم را به پاس محبت بی‌دریغی که در تمام سال‌ها به من داشته‌اید، به شما تقدیم می‌کنم.»
شهرداد روحانی نیز نوشته است: «در این آلبوم سعی کرده‌ام با موسیقی‌ام، عشق و علاقه‌ای که به کشور و مردم عزیز دارم، ‌منعکس کنم. در این دوره که بیش از 30 سال در خارج از ایران زندگی کردم، با قاطعیت به این نتیجه رسیدم که مردم کشور عزیزم ایران، بهترین و شایسته بهترین‌ها در دنیا هستند.»
عصار از محبوب‌ترین خوانندگان پاپ در ایران است‌ وآلبوم جدید او هم به زیبایی دیگر آلبوم‌هایش است.
قطعه‌ها:
روی A: چشمه خورشید/ بن‌بست/ هویت (مقدمه)/ هویت/ خواب آخر
روی B: نهان مکن/ بغض (مقدمه)/ بغض/ گون (مقدمه)/ گون/ هویت (بدون کلام)
کد خبر 12616

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز