چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: در آغاز دور دوم دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، ازبکستان با شکست تیم ملی فوتبال کویت صعود خود را قطعی کرد و کویت را در آستانه حذف زودهنگام قرار گرفت.

Uzbekistan celebrate

تیم‌های ازبکستان و کویت برگزار کننده نخستین دیدار دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در سال 2011 بودند. در این بازی که در ورزشگاه الغرافه برگزار شد، ازبکستان توانست کویت را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد.

ماکسیم شاتس کیخ (41) و جباروف (65) گلزنان ازبک‌ها در دومین پیروزی این تیم در جام ملت‌های آسیا بودند. این در حالی است که کویت یک بار با گلزنی بدر المطوا در دقیقه 49 و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشانده بود.

ازبکستان با برد کویت و همچنین قطر در روز نخست رقابت‌ها با 6 امتیاز پیش از دیدار قطر و چین به صدر جدول گروه نخست رقابت‌ها رفت و تا حدود زیادی خیالش را از بابت حضور در دور یک چهارم نهایی آسوده کرد.

کویت پس از شکست روز نخست خود برابر چین با ناکامی برابر ازبکستان در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گرفت.

ترکیب تیم ملی فوتبال ازبکستان: نستروف ـ اسماعیلوف ـ جباروف ـ کاپاتزه ـ احمدوف ـ حیدروف ـ کارپنکو ـ آندریف ـ تور سونوف ـ شاتسکیخ (حسنوف، 52) ـ گین ریخ (نوکروف، 74)

ترکیب تیم ملی فوتبال کویت: الخلدی ـ عبدالله ـ اشاهین (محمد سند، 80) ـ حسین علی ـ الفضل ـ جمعه (الانزی، 72) ـ العتیقی (العنزی، 46) ـ فهد العنزی ـ العامر ـ السلیمان ـ المطوا

داور: نواف شکرالله / کارت زرد: دین ریخ و حسنوف از ازبکستان و حسین علی از کویت

در چارچوب مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا تا ساعتی دیگر یک بازی طبق برنامه زیر برگزار می شود:

چهارشنبه (امشب ) - 22/10/89

چین - قطر، ساعت 19:45، ورزشگاه خلیفه (گروه A)

کد خبر 125666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز