همشهری آنلاین: پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته را اعلام کرد

راههای بیرون شهر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه 16 دی تا ساعت 22 روز جمعه 17 دی ماه 89 از محورهای کرج - چالوس ،هراز ،فیروزکوه ،ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و در مسیر بازگشت ممنوع است.

بر اساس این گزارش، رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه 17 دی ماه جاری از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 11 و 30 دقیقه تا ساعت 22 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع اعلام شده است و رفت و آمد تمامی کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21 روز پنج شنبه شانزدهم دی و ساعت 16 تا 21 روز جمعه 17 دی ماه 89 از محور هراز نیز ممنوع است.

بر اساس محدودیت‌های اعلام شده در این اطلاعیه ،تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21 روز پنج شنبه شانزدهم دی ماه و ساعت شش تا 21 روز جمعه هفدهم دی ماه جاری از تهران به قائم شهر و در مسیر بازگشت ممنوع است.

پلیس راه کشور همچنین رفت و آمد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21 روز پنج‌شنبه شانزدهم دی ماه جاری و از ساعت 6 تا 21 روز جمعه مورخ 17 دی ماه 1389 از ساوه به همدان (از ساوه تا دوراهی قزوین -همدان ) و در مسیر بازگشت را ممنوع اعلام کرد.

تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا ساعت 20 روزهای پنج شنبه و جمعه شانزدهم و هفدهم دی ماه جاری از محور زاهدان - زابل و در مسیر بازگشت ممنوع است .

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور شماره تلفن' 88255555' را به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان اعلام کرد.

کد خبر 125005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز