چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: دو پسر جوان که با ترفندی جدید گوشی تلفن‌های همراه نوجوانان را به سرقت می‌بردند، در بازجویی‌ها راز فروش تلفن های مسروقه در بسته بندی‌های جعلی را فاش کردند.

کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی پایتخت بعد از اطلاع از وقوع سرقت‌های متعدد گوشی تلفن همراه با شگرد جدید، تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. با بررسی پرونده مشخص شد سارقان که دو پسر جوان هستند، با پرسه زدن در بوستان‌ها و خیابان‌های خلوت نازی‌آباد، نواب، ولیعصر(عج)، سردار جنگل، آریاشهر و جمهوری پسران نوجوانی را که با گوشی تلفن همراه گرانقیمت خود در حال صحبت بودند، شناسایی کرده و با حالتی وحشتزده به آنها نزدیک شده و در حالی که وانمود می‌کردند کاری فوری برایشان پیش آمده از آنها می‌خواستند گوشی‌شان را به آنها بدهند تا یک تماس فوری بگیرند. سارقان جوان لحظاتی بعد از گرفتن گوشی با موتورسیکلت‌های تندروی خود به سرعت متواری می‌شدند.

با افزایش گزارش‌ها، ماموران با چهره نگاری از سارقان عملیات دستگیری آنها را آغاز کرده و متهمان و یک مالخر را که گوشی‌ها را در بسته‌بندی جعلی به فروش می‌رساند، در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند. سرهنگ حسین خوئینی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، روز گذشته با اعلام خبر دستگیری دو متهم گفت: تاکنون 34 شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی، متهمان را شناسایی کرده اند.

کد خبر 12470

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز