همشهری آنلاین: رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآنی گفت: از پایان نامه‌های قرانی که موضوع آنها مسائل روز جامعه باشد حمایت می‌کنیم.

thesis

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت‌الاسلام محمد صادق یوسفی مقدم در تشریح چگونگی حمایت از پایان نامه‌های حوزوی و دانشگاهی با تقسیم پایان نامه‌ها قرآنی به دو بخش افزود:‌ تعدادی از پایان نامه‌های سطح سه به دوره کارشناسی ارشد اختصاص دارد که بیشتر به گزارش یک موضوع علمی می‌پردازد.

وی گفت: بخش دیگری از پایان نامه‌ها نیز که سطح چهار هستند، به دوره دکتری اختصاص دارند و ‌درباره موضوعات علمی نظریه پردازی می‌کنند.

رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن افزود:در هر دو بخش این مرکز از پایان نامه‌هایی که مسائل روز جامعه را مورد توجه قرار دهد و به آنها بپردازد حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمد صادق یوسفی مقدم ادامه داد: پایان نامه های با چنین ویژگی را خریداری کنیم.

وی گفت: ‌پایان نامه‌هایی که در سطح فوق نباشند به مراکز علمی، پژوهشی و نشر معرفی می‌کنیم تا منتشر شوند.

رئیس مرکز فرهنگ ومعارف قرآن با بیان اینکه بیشترین حمایت ما از پایان نامه‌های سطح چهار است افزود: ما به نظریه پردازی در حوزه مطالب جدید علمی نیاز داریم.

حجت‌الاسلام محمد صادق یوسفی مقدم گفت: از آنجا که این مرکز ساختار حوزوی دارد،‌بیشترین حمایت ما از پایان نامه‌های حوزوی و در سطح دکتری صورت می‌گیرد اما اگر پایان نامه دانشگاهی قابل توجه باشد مورد توجه و حمایت قرار خواهد گرفت.

کد خبر 124645
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز