همشهری آنلاین: سامسونگ قرار است هفته دیگر در نمایشگاه CES دستگاه پخش موسیقی برپایه گوشی‌های هوشمند Galaxy با سیستم عامل اندروید معرفی کند. تحلیل‌گران این دستگاه را ابزار رقابت جدید سامسونگ با آی‌پاد تاچ شرکت اپل می‌دانند.

samsungs new music player

به گزارش نیوزفکتور، این دستگاه با نمایشگر 4 اینچی، مودم Wi-Fi، دوربین در جلو و عقب و هارد 16 و 32 گیگابایتی قرار است به رقابت با دستگاه آی‌پاد تاچ شرکت اپل بپردازد.

 یکی از وبلاگ‌های غیر رسمی به نام Samsung Hub که اخبار شرکت سامسونگ را منعکس می‌کند همچنین می‌گوید این دستگاه با 9.9 میلیمتر ضخامت، پردازشگر یک گیگاهرتزی و قابلیت دسترسی به فروشگاه نرم‌افزار سامسونگ، مجهز به سیستم عامل اندروید 2.2 است.

پیشتر در ماه سپتامبر شرکت سامسونگ دستگاه پخش موسیقی به نام Galaxy Player 50 در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد که از نظر ابعاد کوچک‌تر و تنها دارای یک دوبین است.

 شرکت سامسونگ به تازگی با معرفی گوشی تلفن Galaxy S‌ و تبلت GalaxyTab وارد رقابت جدی با محصولات شرکت اپل نظیر آی‌فون و آی‌پد شده‌است.[سامونگ رقیب آی‌پد را معرفی کرد]

 تاکنون دستگاه‌های پخش موسیقی شرکت اپل به نام آی‌پاد بیش از 260 میلیون دستگاه فروش داشته‌است و به گفته تحلیل‌گران اگر سامسونگ قصد رقابت با این محصول را دارد، دستگاه جدید باید دارای قیمتی کمتر نسبت به دستگاه‌های آی‌پاد باشد.

کد خبر 124284

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز