سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوان که ادعا می‌کند صاحب‌کار سابقش اسب آبی عروسکی او را امانت گرفته اما دیگر پس نداده است، با شکایت از این مرد، او را به دادسرا کشاند.

مدتی قبل زن جوانی به شعبه سوم دادیاری در دادسرای ناحیه یک تهران رفت و از مردی که عروسک 14 هزار تومانی او را به‌صورت امانت گرفته اما پس نداده بود، شکایت کرد. با شکایت این زن پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و قاضی عبدی مردی را که متهم به خیانت در امانت شده بود به دادسرا احضار کرد.

صبح دیروز با حضور شاکی و متهم در دادسرا، رسیدگی به پرونده کلید خورد و ابتدا زن جوان به قاضی پرونده گفت: مدتی قبل یک اسب آبی عروسکی را به‌صورت امانت به این مرد دادم تا در جشن تولد مادرش از آن استفاده کند اما این مرد دیگر عروسک را که من به آن وابستگی زیادی داشتم، به من باز نگرداند.

این زن ادامه داد: هربار که از وی خواستم عروسکم را بازگرداند او منکر گرفتن عروسک شد تا اینکه یک بار زمانی که بر سر برگرداندن عروسک با وی تلفنی صحبت می‌کردم، صدایش را ضبط کردم. این زن در ادامه جلسه دادگاه نواری از صدای ضبط شده مرد که در آن وی گفته بود عروسک را بر نمی‌گرداند، به قاضی ارائه کرد و گفت که از او به اتهام خیانت در امانت شکایت دارد.

در ادامه جلسه، متهم که صاحب یک شرکت خصوصی است به دفاع از خود پرداخت. او در تشریح ماجرا گفت: سال 84 بود که من یک اسب آبی عروسکی به مبلغ 14 هزار تومان از مغازه‌ای در شمال شهر خریداری کردم و آن را در دفتر محل کارم گذاشتم. بعد از مدتی که این زن به‌عنوان کارمند در شرکتم مشغول به کار شد، از من خواست تا این عروسک را به وی بدهم.

من هم که احساس کرده بودم وی از این عروسک خوشش می‌آید آن را به او هدیه کردم. اما دیگر من آن عروسک را ندیدم و حتی از این زن آن را پس نگرفتم. وی ادامه داد: بعد از گذشت 3 سال از آنجا که یکی از پروژه‌های کاری ما به پایان رسیده بود و این زن در شرکتم کاری نداشت، عذر او را خواستم. حالا هم تصور می‌کنم که او برای انتقام‌جویی به خاطر اخراج از شرکت، اقدام به طرح این شکایت کرده است.

این مرد افزود: زمانی که متوجه طرح شکایت به خاطر یک عروسک از طرف این زن شدم خیلی تعجب کردم و خواستم به هر ترتیبی که شده رضایت این زن را جلب کنم. حتی حاضر شدم چند برابر پول عروسک را به این زن بدهم تا پرونده خاتمه یابد اما این زن قبول نکرد و مرا به خاطر عروسکی که هیچ‌وقت از وی نگرفته‌ام به دادسرا کشانده است.

عبدی، دادیار شعبه 3 دادسرای الهیه، بعد از شنیدن اظهارات طرفین و صدور دستور قضایی درخصوص این پرونده گفت: با توجه به ابهاماتی که در این پرونده وجود دارد تحقیقات در این خصوص ادامه دارد تا راز اسب‌آبی عروسکی فاش شود.

کد خبر 123746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز