گروه حوادث: قاتل سریالی قزوین، صبح 29 آذر در حضور خانواده قربانیان و مسئولان قضایی قزوین به دار مجازات آویخته شد.

متهم

این زن که به نخستین زن قاتل سریالی ایران معروف شده، متهم بود در جریان جنایات سریالی خود یک مرد و 5 زن را به قتل رسانده است. ساعت 6 بامداد دیروز تعداد زیادی از خبرنگاران و خانواده قربانیانی که از سوی قاتل سریالی قزوین به قتل رسیده بودند پشت در زندان مرکزی قزوین جمع شدند تا شاهد اجرای حکم این زن بی‌‌رحم باشند.

درحالی‌که قرار بود مراسم قصاص ساعت 6 صبح برگزار شود اما بعد از گذشت1.5 ساعت، در زندان باز شد و فقط خانواده قربانیان اجازه یافتند تا برای حضور در مراسم، وارد حیاط بزرگ زندان شوند.

این محل جایی بود که قرار بود در آنجا با استفاده از یک جرثقیل که طناب دار از بالابرنده آن آویزان بود، حکم قصاص مهین اجرا شود. فرزند یکی از قربانیان که شاهد اجرای حکم بود در تشریح مراسم قصاص گفت: وقتی وارد زندان شدیم، مهین را دیدیم که همراه 2 مامور زن به محوطه زندان انتقال یافته بود. او به محض دیدن ما از جایش بلند شد و شروع به التماس کرد. مهین از اولیای دم می‌خواست که او را ببخشند. می‌گفت که برای مردن خیلی جوان است و التماس می‌کرد که به وی اجازه دهیم تا 2سال دیگر هم زنده بماند و پس از آن وی را قصاص کنیم.

مرد جوان ادامه داد: التماس‌های مهین حدود نیم ساعت ادامه داشت و در این مدت او فقط درخواست می‌کرد که به وی 2 سال دیگر هم مهلت دهیم اما همه ما هنوز هم از غم از دست دادن عزیزمان داغداریم و نمی‌توانستیم از گناه او بگذریم. این زن بی‌رحمانه و آن هم فقط به خاطر سرقت پول و مقداری طلا، دست به قتل عزیزان ما زده و با این کارش افراد زیادی را داغدار کرده بود.

دختر یکی از مقتولان به مهین گفت که « تو 5 زن و یک مرد را کشته‌ای و چطور می‌شود مطمئن بود که اگر آزاد شوی، دوباره دست به جنایت نزنی؟» اما مهین فقط می‌خواست که قصاص نشود. وی افزود: در این نیم ساعت، خانواده قربانیان سعی می‌کردند حرف‌هایی که در همه این ماه‌ها از بی‌رحمی مهین در دلشان مانده بود را به او بگویند و از سختی‌هایی حرف بزنند که در این مدت تحمل کرده بودند.

بعد از گذشت نیم‌ ساعت، وقتی هیچ‌کدام از اولیای دم حاضر به گذشت نشدند، ماموران مهین را به بالای چهارپایه‌ای که از قبل زیر طناب دار قرار داده شده بود بردند و حدود ساعت 8 صبح، حکم قصاص توسط یکی از اولیای دم اجرا شد و بعد از مرگ این قاتل بی‌رحم، همه ما محوطه زندان را ترک کردیم و به خانه برگشتیم.

براساس این گزارش، مهین 33 ساله جنایات سریالی خود را از اواسط سال 85 و با قتل صاحبخانه خود شروع کرد. زن جنایتکار بعد از قتل این مرد،2 میلیون تومان پول او را به سرقت برد و جسد وی را در کانال آبی در حاشیه شهر رها کرد. چند هفته بعد، با پیدا شدن جسد مقتول، تحقیقات برای کشف راز این جنایت شروع شد و با توجه به اینکه فرزندان قربانی به مهین مظنون بودند، این زن دستگیر شد اما در تمامی مراحل بازجویی‌ اظهار بی‌گناهی کرد.

سرانجام بعد از گذشت 37 روز، از آنجا که هیچ سرنخی علیه مهین نبود، وی با سپردن وثیقه 30‌میلیون تومانی آزاد شد و 2 سال بعد جنایات خود را از سر گرفت. مهین از 15 بهمن سال 87 تا 16‌اردیبهشت سال گذشته، 5 زن میانسال و سالخورده را به قتل رساند و طلاهای آنها را به سرقت برد. او همه قربانیانش را بعد از ریختن طرح دوستی سوار خودروی رنوی کرم رنگ خود می‌کرد و با تعارف ساندیس مسموم، آنها را بیهوش کرده و سپس این افراد را به قتل می‌رساند و جسدشان را در محل‌های خلوت شهر رها می‌کرد.

با دستگیری مهین و اعتراف او به جنایات بی‌رحمانه‌ای که مرتکب شده بود، وی سال گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین محاکمه و از سوی دادگاه به 6 بار قصاص و تحمل حبس و شلاق محکوم شد که حکم قصاص بعد از تایید در دیوانعالی کشور، صبح دیروز به اجرا درآمد.

کد خبر 123641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز