یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در پنجمین بازی پی‌درپی خود با نتیجه سنگین 4 بر 1 مقابل صبای قم شکست خورد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سرگردان و بی‌برنامه پرسپولیس در دومین بازی از مرحله برگشت مسابقات لیگ میزبان صبای قم بود.

سرخپوشان به روال سابق بازی را در اختیار داشتند اما پاس‌های بی‌هدف آنها خطری اینجاد نمی‌کرد تا اینکه در دقیقه دوم بازی فرزاد حاتمی اولین حمله تیم صبا را به گل تبدلی کرد.

پرسپولیس در ادامه همچون همیشه بدون برنامه و به صورت غریزی بازی را در اختیار گرفت اما از این ویژگی هیچ سودی نبرد و به جز ضربه سرکش نوری خطری روی دروازه حریف ایجاد نکرد تا اینکه در دقیقه 13 حمدی‌نژاد دومین ضد حمله صبا را به گل دوم تبدیل کرد.

این سناریو ادامه داشت و در حالی که بازیکنان صبا حتی یک ضربه کرنر نیز نزده بودند در دقیقه 31 گل سوم را هم دریافت کرد تا علی دایی به دو رکورد جدید دست‌ یابد. نخست اینکه پرسپولیس هرگز در طول حیات خود 5 بازی متوالی را نباخته بود و دوم اینکه در طول بازی‌های لیگ برتر هیچ زمان 4 گل از تیم حریف دریافت نکرده بود که این رکورد‌ها به مجموعه رکورد‌های تلخ و شیرین دایی اضافه شد.

پرسپولیس نیمه دوم را هم دقیقا به مانند نیمه اول شروع کرد؛ بی‌هدف با خط حمله ناکار‌آمد، خط دفاع متزلزل و هافبک‌های بی‌هدف. از همین روی با اینک تیم صبا یک اخراجی داده و ده نفره شد اما همین تیم بود که گل چهارم را هم به ثمر رساند.

پرسپولیس در دقیقه پایانی بازی توسط  سپهر حیدری یک گل زد اما این گل در میان شعارهای تماشاگران خشمگین این تیم که همه ارکان باشگاه را به باد انتقاد گرفته بودند گم شد.

کد خبر 123502
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز