دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

گروه اقتصادی: سازمان امور مالیاتی با ارسال توضیحی درباره خبر همشهری مبنی بر مسدود‌شدن حساب 4 شرکت نفتی به‌دلیل عدم‌پرداخت مالیات خود با ارسال نمابری به تحریریه روزنامه اعلام کرد:

 مسدود شدن حساب 4 شرکت نفتی مربوط به هفته گذشته بوده و در حال حاضر حساب شرکت‌های یادشده باز است. به گزارش همشهری در نمابر سازمان امور مالیاتی کشور آمده است به‌دنبال جلسات ثمر بخش صورت گرفته در هفته گذشته و در پی تدابیر به عمل آمده از سوی دولت که منجر به تعیین تکلیف وصول معوقات مالیاتی این شرکت‌ها گردید، مقرر شد حساب شرکت‌های یادشده فعال باشد.

سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه خود از احساس مسئولیت و همراهی رسانه‌های جمعی در راستای احقاق حقوق مردم قدردانی کرده است. روز گذشته همشهری به نقل از رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از مسدود شدن حساب بانکی 4 شرکت دولتی به‌دلیل عدم‌پرداخت مالیات خبر داده بود.

علی عسگری با اعلام اینکه این شرکت‌ها از زیرمجموعه وزارت نفت هستند، گفته بود: در برخی شرکت‌های دولتی در پرداخت مالیات، محدودیت‌ها و ممانعت‌هایی صورت می‌گیرد و به همین خاطر حساب بانکی چند شرکت بزرگ دولتی را بستیم و اعلام کردیم بیایند مالیات خود را پرداخت کنند.

کد خبر 122498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز