گروه حوادث: پس از آنکه متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که خونی که روی کفش‌های آلیاس اوو الازام، مرد تبهکاری که به اتهام طراحی و اجرای قتل‌های سریالی میشیگان دستگیر شده است، با گروه خونی یکی از مقتولانی که وی به قتل او متهم شده بود مطابقت دارد، مرد جنایتکار به اتهام ارتکاب بیش از 5 قتل در مقابل قضات دادگاه قرار گرفت.

 آلیاس اوو الازام

بنا بر گزارش آسوشتیدپرس، در این جلسه که ده‌ها خبرنگار مختلف آن را پوشش خبری می‌دادند قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده اعلام کرد که مدرک یافت شده علیه این متهم به‌قدری قوی و مستحکم است که می‌توان با توجه به آن، رسیدگی به جرایم این تبهکار تبعه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

در نخستین جلسه دادگاه این قاتل سریالی که روز گذشته در دادگاه عالی میشیگان برگزار شد، قضات پرونده به ماجرای قتل فرانک کلیبروو مردی که با 14 ضربه چاقو در منطقه فلینت میشیگان به قتل رسیده بود پرداختند. این مرد درست مانند 4‌مرد دیگری که هدف حمله‌های شبانه آلیاس قرار گرفته بودند با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

شاهدان حادثه می‌گویند مرد تبهکار بعد از آنکه رانندگان خودروهای مختلف در کنار جاده‌های خلوت میشیگان می‌ایستادند ناگهان با چاقو به آنها حمله‌ور شده و بعد از قتل آنها اقدام به سرقت می‌کرد و به‌سرعت ناپدید می‌شد.

رسیدگی به ماجرای قتل فرانک کلیبروو که در منطقه فلینت میشیگان رخ داده در حالی آغاز می‌شود که تبهکار 34‌ساله، باید در هفته‌های بعد علاوه بر قتل‌هایی که در میشیگان رخ داده و تعدادی از آنها به اثبات رسیده، از خود در برابر اتهام قتل در اوهایو و ویرجینیا نیز دفاع کند؛ اتهاماتی که کارآگاهان پلیس با دلایل و مدارک قوی آنها را به وی نسبت داده‌اند.

من بیگناهم

در جلسه دادگاه روز گذشته، پس از آنکه دادستان، تبهکار 34ساله را به قتل حداقل 5 نفر متهم کرد و گفت این اتهامات با توجه به آزمایش‌های دی‌ان‌ای به او وارد می‌شود، آلیاس با اصرار ادعا کرد مطمئنا در آزمایش‌های دی‌ان‌ای اشتباهی رخ‌داده است و او قاتل نیست.

این ادعای آلیاس در حالی بود که «کریستین اسچلینگ» از متخصصان پزشکی قانونی میشیگان با رد ادعاهای این مرد گفت که اشتباه در آزمایش دی‌ان‌ای محال است و احتمال اینکه خونی که روی کفش آلیاس کشف شده است، متعلق به فردی جز قربانی او یعنی آقای کلیبروو باشد در حد یک‌در‌112‌تریلیون است. به گفته وی، این لکه خون روی کفشی پیدا شده که ماه آگوست گذشته و پس از آنکه آلیاس احساس کرد که پلیس به راز جنایت‌های او پی برده است همراه او بود.

این مرد بعد از آنکه احساس کرد که پلیس احتمالا به‌زودی وی را دستگیر خواهد کرد سعی کرد با پروازی از آمریکا به سرزمین‌های اشغالی برود اما پلیس وی را در فرودگاه دستگیر کرد و با بازرسی کیف وی توانست این کفش‌های آغشته به خون را پیدا کند.

کد خبر 122288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز