همشهری آنلاین : قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان شهر تهران نه تنها از برنامه درسی عقب نیستند، بلکه از برنامه‌ریزی صورت گرفته در این رابطه جلوتر هم هستند.

اکبر حامدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلات اخیر مدارس شهر تهران به دلیل آلودگی هوا، تصریح کرد: با توجه به این که احتمال آلودگی هوا پیش‌بینی‌ شده بود، به همین دلیل در بودجه‌بندی برنامه درسی، به مدیران مدارس شهر تهران اعلام شد تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ کنند که در صورت تعطیلی احتمالی، دانش‌آموزان از درس‌ها عقب نمانند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت آموزش مدارس مطلوب است و دانش‌آموزان عقب ماندگی درسی ندارند.

قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: با توجه به این که از یک ماه گذشته کلاس‌های تقویتی دانش‌آموزان در مدارس نیز آغاز شده است، چنانچه دانش‌آموزی احساس کند که در درسی مشکل دارد، می‌تواند به صورت اختیاری از کلاس‌های تقویتی بهره‌مند شود.

وی بیان کرد: شرکت در این کلاس‌ها کاملا اختیاری بوده و هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان در این کلاس‌ها وجود ندارد.

قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: بر اساس تقویم امتحانی شهر تهران، امتحانات دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی از هشتم تا 23 دی ماه به صورت داخلی برگزار می‌شود.

وی خبر داد: دانش‌آموزان سوم دبیرستان در ترم اول تحصیلی هیچ امتحانی به صورت درس نهایی ندارند و تمام امتحانات آن‌ها به صورت داخلی برگزار می‌شود، اما برای دانش‌آموزان پیش دانشگاهی بر اساس برنامه‌ای که اعلام خواهد شد، برخی از دروس به صورت نهایی برگزار خواهد شد.  

کد خبر 122256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز