همشهری آنلاین: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد فردی که قصد ربودن هواپیمای پرواز تهران - دمشق را در شب گذشته داشته است فردی با هویت مشخص و از عناصر وابسته به ضد انقلاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با اقدام قاطع و به موقع گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوشیاری کروه پرواز، تلاش یکی ازعناصر وابسته به ضد انقلاب برای ربودن هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در مسیر تهران- دمشق ناکام ماند.

این اطلاعیه می افزاید: در آخرین ساعات شب گذشته وطی پرواز شماره 517 شرکت هواپیمایی ایران ایر درمسیر تهران- دمشق، فردی با هویت مشخص و از عناصر وابسته به ضد انقلاب با ایجاد رعب و وحشت درون پرواز و در بین مسافرین با ادعای بمب‌ گذاری و انجام مقدمات اولیه قصد ربایش این هواپیما به مقصد مورد نظر را داشت.

این اطلاعیه در ادامه با اشاره به عملیات نیروهای حفاظت هواپیمایی سپاه در مقابله با این فرد آورده است: پس از دستگیری عامل اجرای نقشه هواپیما ربایی و انجام اقدامات تامینی لازم توسط نیروهای متخصص امنیتی، هواپیمای مذکور با انجام مسافرگیری به مقصد تهران بازگشت.

در پایان این اطلاعیه خاطر نشان شده است: پرونده موضوع به مراجع ذی صلاح تحویل و در حال رسیدگی است.

 

کد خبر 121788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز