همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: لشکرکشی ابرقدرت‌ها و سلطه‌گران به سایر کشورها در طول تاریخ همیشه ناشی از خوی ددمنشی آنها بوده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور در دیدار با نخبگان و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به تحولات اتفاق افتاده در دنیا به ویژه جنگ‌های اول و دوم و جنگ‌های منطقه ای گفت: دعوای اصلی همه حکومت‌های غربی و مستکبران بر سر کسب ثروت و مادیات است و حمله به عراق و افغانستان و نا امنی در منطقه از جمله این اقدامات می باشد.

آقای احمدی نژاد افـزود: اندیشه‌هـای غربی و نظریه‌های مارکسیستی و لیبرال با ظاهری فریبنده و زیبا در نهایت فقط برای کسب سرمایه است.

رئیس جمهور بـا بیان اینکه حکومتها صرفاً نقش اداری ندارند بلکه اخلاق، منش و رفتار جامعه را تشکیل می دهند، افزود: کدام حکومت بالاتر از حاکمیت انسان کامل می تواند انسان‌ها را به سوی سعادت و خوشبختی و جامعه را به سمت سلامت هدایت کند.

احمدی نژاد با تبریک هفته ولایت تصریح کرد: حکومت ولایی و تبعیت از منش و رفتار ائمه اطهار (ع) است که ملت ایران را در برابر تمام مستکبران مقاوم، عـزتمند و پـایدار کرده است و هیچ نیرنگ و تهدیدی نتوانسته است گزندی به ملت ایران بزند.

آقای احمدی نژاد، نجابت، پشتکار و پرکار بودن، قناعت، سلحشوری، شجاعت و تدین را از صفات مـردم این دیار بیان کرد و افزود : همه این ارزش و افتخارات مردم زنجان ناشی از دلبستگی آنهـا بـه اهل بیت است که پایتخت شور و شعور حسینی نام می‌گیرد.

رئیس جمهور با اعلام اینکه امروزه در کشور در همـه بخش‌هـا بـرای ساختن و آبادانی مملکت اسلامی رقابت ایجاد شده است، گفت: زنجان با توجه به فرهنگ و استعدادهای انسانی و فـرصت‌هایی که در اختیار دارد می تواند استان الگو در پیشرفت ایران اسلامی باشد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد دراین زمینه اینجانب هر توانی که داشته باشم برای آبادانی استان زنجان مضایقه نخواهم کرد.

آقای احمدی نژاد بااشاره به اینکه وحدت و همدلی و خودباوری و رعایت انصاف و مهربانی عامل اصلی پیشرفت است، گفت: اگر همین امروز در کشور انصاف رعایت شود هیچ فقیری در کشور باقی نخواهد ماند.

کد خبر 121543
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز