همشهری آنلاین: کشتی گیران اوزان 55 و 60 کیلوگرم کشورمان با شکست برابر حریفانی از کره جنوبی و چین به عنوان پنجم شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دست پیدا کردند.

کشتی

به گزارش مهر، در روز نخست از رقابت‌های کشتی آزاد شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی حسن رحیمی کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم ایران پس از صعود "دلشاد منصوراف " از ازبکستان به فینال، در مسابقات شانس مجدد برای کسب مدال برنز، مقابل "بشیر الیمنی" از یمن به میدان رفت که در دو تایم متوالی و با نتایج مشابه 5 بر 0 به پیروزی رسید.


رحیمی برای کسب مدال برنز این مسابقات به مصاف "گیم هیو سوب" از کره جنوبی رفت و در وقت اول برابر این کشتی گیر به پیروزی رسید و در وقت دوم، مبارزه را به حریف واگذار کرد. در وقت سوم هم کشتی گیر کره‌ای با نتیجه 2 بر 0 رحیمی را شکست داد و به عنوان سوم رسید. رحیمی هم پنجم شد.


در وزن 60 کیلوگرم نیز سعید احمدی پس از شکست برابر "ماندخناران گانزوریک" از مغولستان، با توجه به صعود این کشتی‌گیر مغولستانی به دیدار نهایی، در مسابقه شانس مجدد برابر عبدالرحمن فرهان از یمن به میدان رفت که در دو تایم متوالی و با نتایج مشابه 7 بر 0این حریف نه چندان قدرتمند را مغلوب کرد.


احمدی برای کسب مدال برنز این مسابقات برابر "فنگ جائو" از چین روی تشک رفت و در وقت اول با نتیجه یک بر صفر حریف چینی را شکست داد، اما در وقت دوم شکست خورد. احمدی که از ناحیه پا به شدت آسیب دیده بود و به سختی مبارزه‌اش را ادامه می داد در وقت سوم نیز به حریف باخت و به عنوان پنجم دست یافت.

 

 

کد خبر 121457
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز