همشهری‌آنلاین: جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 صبح شنبه،29 آبان با حضور مدیران ارشد نظام بانکی کشور ، مدیران عامل بانک‌های سراسر کشور واستاندار مازندران در ساری گشایش می‌یابد.

ایران بانک 2010

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از واحد خبری جشنواره ایران بانک 2010؛ آئین افتتاحیه جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 صبح امروز 29 آبان ساعت 9 با حضور مدیران عامل بانک های سراسر کشور و استاندار مازندران و جمعی از مسئولان در ساری برگزار می‌شود.

همچنین برخی از شخصیت‌های داخلی و خارجی نیز در مراسم افتتاحیه جشنواره تخصصی ایران بانک حضور دارند. جشنواره ایران بانک امسال با حضور بیش از 20  نهاد دولتی وخصوصی و همچنین حضور فعالانه شرکت‌های بیمه‌ای و کارگزاری‌های سراسر کشور جلوه‌ای تازه از تنوع و توانایی نظام بانکی و بیمه ای را به نمایش می‌گذارد.

در مراسم افتتاحیه مدیران ارشد بانک مرکزی ، مدیران عامل بانک‌ها، کارشناسان برجسته نظام بانکی کشور در حوزه بانکداری الکترونیکی ارائه مقاله و سخنرانی خواهند داشت.

این جشنواره با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی در بانکداری الکترونیکی ، آموزش منابع انسانی در بانکداری الکترونیکی، راهکارهای اطلاع رسانی عمومی در مورد فناوری‌های جدید بانکی ، موانع و چالش‌ها پیش روی خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران، الگوها و استراتژی های بانکداری الکترونیکی، رضایتمندی و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک‌ها در بانکداری الکترونیک ، چالش‌های ارائه خدمات در نظام بانکداری الکترونیکی ایران ، روانشناسی امور مشتریان در زمینه بانکداری الکترونیکی برگزار می‌شود.

جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 اولین جشنوارهی است که در این سطح و این وسعت تبلیغات و این برنامه های متنوع در کشور برگزار خواهد شد. که در نوع خود بی نظیر می باشد اساتید، صاحب نظران و مدیران بانکداری و جمعی از مسئولان بانک مرکزی، مدیران شبکه بانکی کشور، اساتید و صاحبنظران دانشگاهی و فعالان و شاغلان واحدهای بازاریابی و روابط عمومی در محیطی کاملا علمی و صمیمی به ارائه دانش ، تجربیات علمی خویش ،مبادله افکار و انتقال تجارب خواهند پرداخت.

نخستین جشنواره تخصصی ایران بانک 2010 از 29 آبان ماه تا 2 آذر ماه از ساعت 10 الی 18 در ساری برپا است و امروز پس از مراسم افتتاحیه، بعد از ساعت 12برای بازدید عموم آزاد خواهد بود.

کد خبر 121052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز