همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از قابلیت‌های جدید سیمکارت‌های همراه‌اول خبر داد.

همراه اول

به گزارش مهر، وحید صدوقی در یک نشست خبری در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام 2010 به تشریح عملکرد و برنامه‌های شرکت ارتباطات سیار پرداخت و گفت: همراه اول در حال کسب آمادگی برای عرضه نسل چهارم تلفن همراه در پایان دوره دو ساله اپراتور سوم موبایل است.

وی با تاکید بر اینکه همراه اول ارائه سیمکارت جدیدی را با قابلیت نمایش 5 شماره ممکن کرده است اظهار داشت: این سیمکارت‌ها که هم اکنون در نمایشگاه تله کام عرضه شده قابلیت داشتن پنج شماره‌ همراه اول را دارا است.

وی افزود: تا سه ماه آینده نیز امکانی فراهم می‌شود که بر اساس آن سیمکارت‌های دائمی همراه اول که به خارج از کشور برده می‌شوند، خود به خود در آن رومینگ کم هزینه فعال شده و ودیعه‌ آن‌ها به شارژ تبدیل می ‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از ارائه سیمکارت‌های قاصدک مختص پیامک و امین مخصوص خودرو خبر داد و گفت: درباره واگذاری این سیمکارت‌ها مجوزهای لازم اخذ و هماهنگی‌های مورد نیاز با سازمان تنظیم مقررات انجام شده و از این پس این سیمکارت‌ها به قیمت 10 هزار تومان عرضه می شود.

وی ارائه سرویس‌های مسیریابی یا تعیین موقعیت (GPS)، سرویس موبایل نیوز یا رسانه همراه و مودم اینترنت همراه اول - USB دیتا کارت - را از دیگر سرویس‌هایی عنوان کرد که همراه اول در نمایشگاه تله کام ارائه کرده و تا دو هفته آینده در اختیار عموم متقاضیان قرار می گیرد.

کد خبر 120850
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز