مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

گروه شهری: همزمان با هفته ولایت جشن‌های گسترده‌ای در سراسر کشور برپا می‌شود. به همین مناسبت 1100 جشن ویژه سادات نیز در مساجد شهر تهران بر پا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی، مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از ویژه‌برنامه‌ها و اقدامات گسترده مرکز فعالیت‌های دینی به مناسبت روز عرفه، اعیاد سعید قربان و غدیر و هفته ولایت خبر داد.

وی گفت: شهرداری تهران اقدامات گسترده‌ای را به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و با هدف تقویت، تعمیق و تعالی مبانی، فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، تأکید بر اهمیت و جایگاه ویژه ولایتمداری و تأثیر آن بر زندگی اجتماعی و ارتقای ‌سطح نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است.

ناصحی افزود: برگزاری مراسم جشن غدیر در بیش از 300مسجد جامع شهر تهران با هماهنگی ستاد غدیر و سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین تهیه 10‌هزار جلد کتابچه تحت عنوان کمال دین در جمال ولایت و توزیع در مساجد و اماکن مذهبی از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت تدارک دیده شده است.

به گفته رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، برگزاری جشن بزرگ و متمرکز منطقه‌ای با حضور شهردار منطقه در شب عید سعید غدیر با عنوان جشن ایمان و ولایت، تجلیل و تکریم سادات محلات شهر تهران در تعامل با مساجد در ایام هفته ولایت توسط شورایاری‌ها و اجرای 1100 جشن ویژه سادات در مساجد شهر تهران با هدف تجلیل از سادات نخبه و ایثارگر توسط معاونت‌های امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22گانه، دیگر برنامه‌های هفته ولایت است.

کد خبر 120835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز