آریزونا: به‌نظر می‌رسد یک رستوران در آمریکا با پخش تبلیغی تلویزیونی قصد جان افراد چاق را کرده است!

Heart Attack Grill

 این رستوران به نام «حمله قلبی کبابی» اعلام کرده است کسانی که بیش از 159کیلوگرم وزن داشته باشند می‌توانند شام را به صورت مجانی در این رستوران بخورند.

این فست فود، معروف به آماده کردن ساندویچ‌هایی است که پزشکان هر روز درباره ضرر آنها هشدار می‌دهند. در این تبلیغ تلویزیونی صاحب این رستوران مدعی شده است که خوردن این دست خوراکی‌ها برای کسانی که بیشتر از 159کیلوگرم وزن دارند هیچ ضرری ندارد! فعالیت این رستوران مورد انتقاد شدید کارشناسان تغذیه قرار دارد. وقتی یک فرد چاق موفق می‌شود ساندویچ‌های غول پیکر این رستوران را بخورد به عنوان جایزه او را با ویلچر تا بیرون رستوران هدایت می‌کنند!

جنجال بازی با مرگ در ارتفاع 300‌متری

مسکو: انتشار فیلمی از سرگرمی جدید وخطرناک گروهی از نوجوانان روسیه این روزها در این کشور حسابی جنجال‌ساز شده است. در این فیلم گروهی از نوجوانان این کشور دیده می‌شوند که در ارتفاع بیشتر از 300‌متر بدون داشتن هیچ نوع وسیله ایمنی روی سازه نیمه‌کاره یک ساختمان راه می‌روند! در بعضی از صحنه‌های این فیلم این نوجوان‌ها در‌حال از دست‌دادن تعادل خود هستند و هر لحظه احتمال سقوط آنها وجود دارد.

انتشار این ویدئو در پایگاه‌های اینترنتی باعث اعتراض گروهی از والدین شده است. این گروه خواستار نظارت بیشتر بر سازه‌های بلندشهر و جلوگیری از رفت و آمد راحت نوجوان‌ها به چنین ساختمان‌هایی شده‌اند. این گروه از نوجوانان قرار است به توصیه مسئولان، از سوی والدین خود حسابی مورد نصیحت قرار بگیرند!

رام‌کردن یوزپلنگ برای کمک به زندگی

ویندهوک: تصاویر زندگی مسالمت‌آمیز مردم قبیله‌ ای در کشور نامیبیا با گروهی از یوزپلنگ‌ها باعث شگفتی همه شده است. در حالی که یوزپلنگ‌ها در تصور‌عمومی، حیواناتی بسیار وحشی به‌حساب می‌آیند اما اهالی این قبیله تعدادی از آنها را رام‌کرده و در هنگام کار در صحرا از آنها برای حفاظت از خود استفاده می‌کنند. گفته می‌شود 3‌یوزپلنگ در کنار این قبیله زندگی می‌کنند که همه آنها از زمان کودکی و پس از کشته‌شدن پدر و مادرشان توسط یکی از افراد محلی نگهداری شده‌‌اند.

این یوزپلنگ‌ها که می‌توانند مسافت100‌متر را در عرض فقط 4.5 ثانیه طی کنند از زندگی در کنار انسان‌ها خوشحال هستند و با‌وجود آزادی کامل تاکنون حاضر نشده‌اند اهالی این قبیله را تنها بگذارند.

اشتباه مهندسی و سقوط برعکس دودکش!

اوهایو: مهندسان مسئول تخریب یک نیروگاه قدیمی در آمریکا با یک اشتباه باعث یک دردسر بزرگ شدند! قضیه از این قرار است که این گروه از مهندسان با قرار‌دادن مواد‌منفجره قصد خراب‌کردن دودکش 90‌متری این نیروگاه را داشتند که یک اشتباه محاسباتی باعث شد این دودکش در مسیر مخالف سقوط کند.

این مسئله باعث شد تا این دودکش پس از قطع‌کردن خطوط برق فشار قوی روی 2‌ساختمان نیروگاه سقوط کند. خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید اما باعث شد تا چندین ساعت برق این منطقه قطع شود. مسئولان شرکت مسئول تخریب با رد هر نوع اشتباه اعلام کرده‌اند که یک ترک کشف نشده روی این دودکش باعث سقوط آن در مسیر اشتباه شده است. این حادثه باعث شد تا گرد و خاک شدیدی مردم منطقه را چند روزی گرفتار کند.

کد خبر 120623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز