همشهری آنلاین: کاروان ورزشی ایران به دو مدال در بازی‌های آسیایی گوانجو دست یافت .

peyghambari

شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی بامداد روز شنبه (22 آبان) به صورت رسمی در گوانجو آغاز شد و در رشته ووشو و در بخش تالو؛ احسان پیغمبری، تالوکار کشورمان در بخش چانگ چوان با کسب امتیازِ 9 و 70 صدم ، پس از نمایندگان چین و ژاپن در رده سوم قرار گرفت و با کسب نشان برنز نخستین مدال تاریخ تالوی ایران در بازی‌های آسیایی و اولین نشان کاروان کشورمان را کسب کرد.

***
به گزارش شبکه خبر،‌ بانوان کشورمان در رشته تیراندازی با ترکیب الهه احمدی، مه‌لقا جام‌بزرگ و نرگس امامقلی نژاد در بخش تفنگ بادی تیمیِ ده متر، بعد از چین موفق به کسب مدال نقره شدند.

مسابقات انفرادی بانوان نیز روز شنبه آغاز می‌شود که با توجه به رکورد جهانیِ الهه احمدی، نماینده کشورمان شانس زیادی برای کسب مدال دارد.


***
در جودو؛ محمدرضا رودکی، نماینده کشورمان در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در دور نخست با ضربه فنی حریف مغولی را شکست داد، اما در دور دوم با ضربه فنی مغلوب جودوکای کره جنوبی شد.


محمدجواد محجوب، جودوکای وزن 100 کیلوگرم در دور نخست حریف فیلیپینی را شکست داد، اما در دور دوم مغلوب حریف ژاپنی شد.

***
در شنا سهیل آشتیانی در ماده ۴۰۰ متڕ مختلط در رده هفتم گروه یک قرار گرفت و از صعود به فینال باز ماند.

***
در دوچرخه‌سواری بخش 4 کیلومتر انفرادی پیست هم تیم ایران متشکل از فارسی نژادیان، پراش و ورپشتی با زمان 45 ثانیه و 146 هزارمِ ثانیه چهارم شد و به فینال این رشته صعود کرد.

***
اما در دیگر رقابت‌های روز شنبه تیم فوتبال امید کشورمان که صعود خود را به مرحله یک هشتم پایانی قطعی کرده، در سومین بازی مرحله گروهی خود رو در روی ویتنام قرار می‌گیرد.

***
در والیبال؛ تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از ساعت 11:30 به وقت ایران به مصاف مغولستان می‌رود .

***
همچنین نمایندگان کشورمان در رشته‌های ژیمناستیک تیمی، قایقرانی کانوی یک نفره، تیراندازی تپانچه 50 متر، تنیس روی میز، شطرنج، قایقرانی بادبانی و 200 متر شنای پروانه به میدان
می روند.

 

کد خبر 120549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز