گروه شهری: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عملکرد مدیریت شهری تهران را شاخص مدیریت برای دیگر شهرهای کشور دانست.

ابوترابی

سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد ضمن تقدیر از اقدامات و برنامه‌های فرهنگی مؤثر شهرداری تهران اظهار داشت: توجه شهرداری به مسائل فرهنگی و مساجد، تهران را به یکی از مهم‌ترین پایتخت‌های جهان تبدیل خواهد کرد. وی خواستار حمایت مجلس از مدیریت شهری شد و گفت: هویت بخشی به محلات از جنبه‌های اسلامی، ملی و ایرانی یکی دیگر از برنامه‌های خوب شهرداری تهران است.

ابوترابی‌فرد که در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران سخن می‌گفت، اظهار داشت: مجلس اعتقاد دارد یکی از حوزه‌هایی که باید به آن توجه ویژه شود و حتی از منابع عمومی برای خدمت به مردم استفاده شود، حوزه مدیریت شهری است.

وی در این باره از تهیه طرح‌های خوبی سخن گفت که در برنامه پنجم توسعه به‌صورت برجسته سهم منابع مالی مدیریت شهری تهران را افزایش می‌دهد. افزایش سهم مدیریت شهری از مالیات بر ارزش افزوده در برنامه پنجم یک نمونه آن است، ابوترابی فرد افزود: در برنامه پنجم در بحث درآمدها و عوارض شهرداری طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این درآمدها به‌منظور ارتقای فعالیت‌های اقتصادی شهروندان وصول شود. وی ادامه داد: برای ارائه بهتر خدمات در بحث بهبود فضای کسب و کار، در برنامه پنجم نگاه ویژه‌ای به جهت‌گیری شهرداری در این مورد داشته‌ایم.

کد خبر 120298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز